1 Mar 2013

Totally ME

Danas sam za vas pripremila nešto drugačije od prošlog posta gde ste imali prilike da vidite skroz opuštenu varijantu mene. Današnji outfit je nešto u čemu se osećam svojom, mimo svih trendova! Kolorit koji vidite na slikama je moj omiljeni a tu su i dve stvari koje sam lično osmislila - Amo Lusso torbica i ogrlica koje su inspirisane luksuzom, tj žutim zlatom, dijamantima i perlama. 

Lično zaista najviše uživam u beloj, beš i zlatnoj boji što se tiče svega. Kad je reč o materijalima preferiram one prirodne, sintetiku izbegavam. Crnu boju volim jer crna laska svakoj figuri. Te ove slike su nastale kako bih vam prikazala u kojim svarima ja uživam. 
Uskoro post i o inspiraciji iza Amo Lusso kape sa velom. Danas primijerno za vas i crvena verzija Amo Lusso kapa sa velom kod Zorane na blogu! Belu ste videli ovde!

Videćete malo niže sliku sa još jednom bundicom pa mi recite koja vam se više dopada i da li biste hteli da vidite više slika sa drugom bundom?
Koje su vama omiljene boje? I u kojim se vi materijalima najlepše osećate?
Sutra u 00:00 vas očekuje poklon Amo Lusso ogrlica na istoimenom facebook profilu! Pozivam vas da učestvujete!





 ***
Today post is all about the clothes and style I enjoy most!
Tell me wich fur coat you prefer best?
Till next post!







 Pišite mi da li biste želeli još slika sa ovom bundicom?

I was wearing:
Amo Lusso neklace (order it here),
Amo Lusso bag (order it here),
First fur coat - Store IGOR, City Passage,
Second fur coat - Zorannah (Ušće Mall)
Red bracelet - M2 shop Grand Hotel,
Mango shirt,
Armani boots

40 comments:

Anonymous said...

Divna Lili :) Sve tvoje bundice su predivne! Ovaj outfit upravo oslikava i naziv tvog bloga!

:* Katarina

Fashion Smile said...

Sjajno, Lili! :)
Moj blog:

http://danicafashion.blogspot.com/

Anonymous said...

i prva bunda i druga bundica odlicne :)

Ivana Split said...

savršeno...divne bundice:) Lijepa si i glamurozna na svim fotkama! svakako može još slika sa bundicom, meni su one uvijek jako ženstvene.

Anonymous said...

Odusevljena sam kombinacijom,savrsene boje,prva bunda odise luksuzom... Druga bunda je jako lepa samo mi je ova smedja nekako dosadna jer mi se cini da si cesto u slicnim kombinacijama,tako da jedva cekam da je vidim u drugoj boji i kako ces je iskombinovati :)

Anonymous said...

odlican outfit :)

www.tamaritza.blogspot.com

Anonymous said...

Posto ja NIKAKO ne mogu daa shvatim sta je to sto je toliko lepo u nosenju ostataka mrtvih zivotinja na sebi, pardon, bundi, evo objasni mi ti... Pri tom, svi koji nose te bunde su ko zna koliki ljubitelji zivotinja, i svi imaju pse, koji su naaaravno kupljeni. U cemu je poenta?
I da, ne bih zelala jos FOTOGRAFIJA sa ovom bundicom.
Jana

Anonymous said...

kakav uzas!!!

Anonymous said...

Palac gore za komentar na koji se nadovezujem...Nikakve filozofije u crnim lonama,cizmama i bundama...Ne,hvala:-***

Anonymous said...

Napokon malo profesionalnije slike, da zavoli covek jesen, zimu hehe Outfit nov, bez ponavljanja, sto je jakoooo pohvalno! Super ukombinovano nesto obicno - majica npr, kvalitet, luksuz - bunda i svoj 'proizvod' - ogrlica!
Zanimljivo za videti, super!
Pozz

Unknown said...

Ova e i mojot stil!!!!!!!!!! Prekrasno!!! Za toj sto nesaka i se zgrozuva od vistisnko krzno slobodno neka si nosi veshtacko-jas voopshto ne go sakam veshtackoto neznam kakov treba da e modelot za da mi se dopadne...za zhal...toa e:)

Svetlana said...

Sve bunde su ti super i zelimo jos slika u ovoj drugoj :)

Lili Mitrovic said...

Za one kao vas, obukla sam drugu bundicu koja je predivna a od vestackog je krzna.
Ja preferiram od pravog krzna. Ja nisam lično ubila zenku lasicu i rakuna od cega je prva bunda vec sam je kupila kao gotov proizvod. Ja nisam mogla sprečiti izradu ove bunde kao ni izradu mnogih drugih.
I da, ne dozivljavam to kao nosenje mrtvih zivotinja na sebi, vec kao nesto sto ce me zimi grejati.

Imam pitanje za vas. Kako se osećate kad pojedete mrtvu kokosku, svinju i slicno? Ili ste mozda vegeterijanac?

S poštovanjem.

Anonymous said...

Naravno da sam vegeterijanac!!! Pre svega sam razumno bice, pa potom vegeterianac, zaboga.
A sto nisi ubila? Kad ti nije problem da nosis, ne vidim sto ne bi mogla da je ubijes. Dozivljavaj ti to kako hoces, ali to na tebi je ostatak mrtve, brutalno ubijene zivotinje. Mani se tih glupavis prica. Zivis u 21. veku, sigurno postoji neki drugi nacin da se ugrejes zimi.
(Ne)nosenje krzna nije samo stvar necijeg stava, vec i opste obrazovanosti.
Aa, ako si vec htela kulturno da mi se obratis, onda si ''Vas'' trebala ovako da napises. Ili je to mozda lapsuz bio?
Jana

Tinker Bell said...

curo, na ovim slikama mi izgledas kao djevojka od milijon dolara :)) hehe ne znam, kad sam otvorila post i slike, to mi je prvo palo na pamet... divno izgledas.. iako ja nisam fan pravog krzna, ali postujem svaciji izbor.. uzivaj :))

http://tinkerbelllinsp.blogspot.com/

Anonymous said...

Ovde nema ni L od luksuznog.
Estrada 100%.
A u nošenju krzna nema nista lepo, malo se edukuj na temu kako bunde nastaju za promenu.
To je samo u siromašnim zemljama simbol luksuza i statusnog simbola i novopečenih bogataša.

Unknown said...

Da, da devojka od milion dolara! Ako cemo uopste o novcu. Fantasticno izgleda i prosto nijedna bunda ne moze biti lepsa od tebe. Ne ulepsava ona tebe nego ti nju! Jedino sto ona tebe greje,
a ne ti nju.

Anonymous said...

To sto nosis i bundu od vestackog krzna "za nas ovakve" ne umanjuje cinjeicu da nosis i bundu od prirodnog krzna. To sto je neko odrao te zivotinje i napravio nesto sto "vas takve" greje, nisi mogla da sprecis direktno, ali si posredno mogla da ne ucestvujes u tome. Ako tu bundu ne dozivljas kao mrtvu zivotinju zasto je onda bitno naglasiti da je od zenke lasice i rakuna? Takodje, mislim da podjednako greje i ona od vestackog krzna. I nadam se da si svesna da biti vegetarijanac i ne nositi prirodno krzno nije isto. Znas, kad jedes meso, jaja i mleko radis to da bi ziveo i bio zdrav, a prirodno krzno ne nosis sigurno samo zato sto nema sta drugo da te greje. Uostalom, verujem da nisi ni svesna kako izgleda proces lova, ubijanja i dranja koze tih zivotinja, u suprotnom ne verujem da bi tako nesto stavila na sebe. Hajde, pripisimo ovo tvom provincijalizmu i gluposti. A da, sto se tice stila, naravno da uzivas u bez, zutoj i zatnoj boji, moze li biti ociglednije da je jedina odlika tvog "stila" luksuz i novac. Napisi na celu IMAM PARE. Maja

Alexandra In Wonderland said...

Прекрасно Лили!
Преубаво изгледаш, бундата е фантастична, навистина ти стои многу убаво!
Одличен избор на накит имаш направено!

http://alexandrainwonderland1.wordpress.com/

Masanovic Winery said...

Lili, obije bunde su prelijepe, zelim da vidim slike i sa drugom! :-)

Morala sam da se nadovezem na ovaj komentar : In a meat-eating world, wearing leather for shoes and clothes and even handbags, the discussion of fur is childish.

elena's blog said...

me fascinirase kompletniot izgled,dvete bundi se prekrasni

Anonymous said...

Ovaj komentar mi se jako sviđa !!! To je ispravan stav !

marama said...

одлични фотографии! Ми се допаѓаат чизмите =)

Unknown said...

Чизмите, накитот и белата чантичка чиста 10ка, ептен се погодени по мој вкус!

http://fashioncompilation.blogspot.com/

Anonymous said...

Навистина преубава комбинација!!!Неможаам да им се изначудам на луѓево што имаат негативни коментари во врска со носењето бунди . Колку што можат сите да видат името на овој блог е Амо Лусо што значи сакам луксуз и сите што се идентифицираат со пораката треба да го посетуваат , а оние што сакаат скинати фармерки и турбо фолк комбинации нека си посетуваат блогови со соодветна содржина и комбинации што нив им одговара зашто очигледно тука неможат да се пронајдат ! Браво за Лили Царица е сварно а комбинацијава е закон !Ми се допаѓа

Anonymous said...

Lili, kombinacije su fantastične! Upravo si napravila outfit za sve target grupe tj carnivore , herbivore, turbivore ili zenivore i kojekakve tvore. Pri tom nevidim zašto se Jana ljuti ovo je modni blog a ne društvo za zaštitu životinja i nije lektorski ili filozovski blog prosto je internet gde se komunikacija odvija na drugi način i ne znači da je neko nepismen ako napravi određeni lapsus lingvae.
I nepoznajem lično Lili ali vidi se da ima i stila i stava, sviđaju mi se njene kombinacije.
Što se tiče obrazovanja već ima jednu fakultetsku diplomu, pritom studira i Akademiju de Luso!
Šta vam još treba i diploma filološkog Fakulteta?

Anonymous said...

Da se ne lazemo Lili ima svega ali stila i ne bas.
Ovako je lepa, zgodna ali ona i stil nemaju bas dodirnih tacaka.

P.s. Znaci pocelo je objavljivanje samo hvanjenja ? :)

Anonymous said...

A vi ne nosite nista bas od koze? cipele kais, torbu? Ne jedete te iste zivotinje i proizvode od njih svaki dan?

Anonymous said...

Da,par puta sam ostavila komentar ,ne tako maliciozan,da ne bude objavljen....Sta,svi moraju da hvale ...300:1?????

Anonymous said...

Taj fazon...bunda,LV,sve marke na izvol 'te...to se zove jad i beda zemlje Srbije. Pa dovoljno je da pogledas kako se oblaci Seka Aleksic,a kako npr. neka Adele...koja btw ima milione u odnosu na ovu nasu...

Lili Mitrovic said...

A gde ste vi u ovom postu videli LV?

Anonymous said...

Draga Jana, ako je greh ubijati zivotinje radi krzna kakav je vas stav povodom hiljade i hiljade abortiranih dece u Srbiji? Lili koja ima 23 godine je za razliku od svake prosecne devojke tih godina rodila dete sto je u ovom tuznom svetu za VELIKU pohvalu! Pa mislim da joj stvarno mozemo oprostiti sto voli prirodno krzno!

Anonymous said...

Pravo krzno i damski stil se vracaju na velika vrata!
BRAVO LILI!

Anonymous said...

''A gde ste vi u ovom postu videli LV? '' jao, jao, jaaaao. Sta je pisac hteo reci, aaa... Nije se odnosilo na ovaj post, vec generalno.

Anonymous said...

Jaoooo kako svi smaraju i prave se svecimaaaa!
Aman i zaman, zena izgleda prirodno lepo sto je u danasnjem svetu presminkano prekvarcovanih plasticnih lepotica, RETKO!
Drugo, za razliku od vecine imucnih ljudi, nudi kombinaciju brendova a la Zara i skupih komada! I to treba umeti!
Uostalom, lepo gore pise, a od kog materijala drugi 'ispravni misljenici' nose dzempere, jakne isl...???

Inside the B world said...

Прекрасен аутфит! :)

Ilina said...

Ти ја обожавам долгата бунда - и тоа како прекрасно ти стои. :)

Јас немам апсолутно ништо против носење на вистинско крзно и мислам дека и вегетаријанството и ПЕТА се обична глупост.

Irena Bajčeta said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Кога најави пост за нешто комплетно различно си помислив ќе поставиш фотографија во тренерки, стил за по дома. :D Се изненадив кога го видов ова.
Мене ми се допаѓаш.
Бундата е прекрасна. Не сум против носење вистинско крзно, имам и крзнени и кожни работи така што би било глупаво да кажам дека сум против.
Огрлицата е прекрасна.

Lili Mitrovic said...

Hvala vam devojke!
***

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...