3 Mar 2013

Beauty post (monthly favourites)

Na vaš predlog sam danas postirala nešto drugačije! Radi se o proizvodima koje koristim skoro svakodnevno! Ovde sam izdvojila za vas moje omiljene kozmetičke proizvode kao i jedan parfem, omiljeni lakovi za ovaj mesec, i šminku koju nanosim svaki dan.

Na prvoj slici se vidi maltene sve, ali ja ću za svaki proizvod da dam lično objašnjenje zašto se ovde nalazi.
Za sve što budete hteli posebno da pitate to možete uraditi u komentaru ispod, a danas vas u 18.00h očekuje i jedan GIVEAWAY iznenađenje koji vam pruža salon koji rado posetim.




Na ovoj slici možete videti Srebrenu vodicu koja ima široku primenu! Ja je koristim svako jutro i večeri pre nanošenja kreme, takođe nakon svakog pranja zuba kao ustnu vodicu jer beli zube! Takođe je pijem kada su sezone gripova jer mi služi kao odlična prevencija od prehlada. Dalje možete videti Chicco-ov proizvod koji koristim samo uveče za skidanje šminke jer mi ne iritira oči s obzirom da je bebin proizvod. Ujutru se umivam diorovim gelom od irisa.
U nastavku vidite Lipkar Lait mleko za telo koje je fenomenalno kod osetljive i suve kože! Bez mirisa je i parabana i obnovi kožu zaista fenomenalno! Kada želim da ga promenim tu je i puter od kokosa iz Body Shop-a koji miriše zaista predivno! Da ne zaboravim da pomenem novo otkriće od šampona za kosu! Gliss Hair Repair 19 je šampon koji vam preporudi kosu! Uzela sam sve iz te kolekcije! On  je MUST za negu kose! 
Parfem koji rado nosim ovih dana je Daisy Eau so Fresh od Marc-a Jacobs-a. Lagan je osvežavajući, savršen za proleće. Imam još dosta parfema ali nisam htela da vas opterećujem, ako budete želeli slikaću vam celu kolekciju koju imam?


Na slici ispod: Kokosova krema za telo od kokosa i moja jutarnja hidratantana diorova krema.


Lakovi koje mažem ovih dana. Nisu svi tu, ali ako biste želeli da vidite sve moje omiljene lakove rado ću ih slikati za vas. Probala sam razne brendove, ali Opi mi se pokazao kao uvek najboljim izborom što se svih refernci tiče.


Moja svakodnevna šminka: 
S desna ka levo se nalazi Lancome rumenilo koje je sjajno, senke Givenchy i još jedan par senki YSL. Tu možete videti i sjaj za usne Este Lauder! Ja obožavam njihove sjajeve jer divno mirišu, hidratantni su i neleplijivi. Karmin koji vidite ne koristim često ali nisam mogla da odolim da ga ne slikam jer je pakovanje savršeno, boja je burgundy. Sa leve strane vidite BB kremu Este Lauder koju toplo preporučujem, nju volim ponekad da pomešam i sa Kanebo puderom kako bih dobila efekat preplanulog tena. Tu je i korektor za oči YSL i diorov eye liner. Diorov eyeliner uvek stavim na kraju kako bih više istakla oči nakon što nanesem senku i sve ostalo. Moja omiljena maskara isto viri na slikama sve vreme ali zaboravila sam da je slikam bolje. To je Lancome STAR maskara! Čudo od maskare zaista!



Četkice sa kojima nanosim šminku


Omiljena olovka za obrve


Možete me pitati i predložiti mi sve što god poželite u komentarima ispod i ne zaboravite da svratite ponovo u 18.00 za BEAUTY GIVAWAY!


17 comments:

dictionaryoffashion said...

Bas volim ovakve postove... :))

http://www.dictionaryoffashion.blogspot.com/

Ivana Split said...

lijepe stvarčice. Nisam probala Opi lakove, ali budem:)

Anonymous said...

Slikaj sve parfeme :)
Kolekcija je bozanstvena

Tatjana Jovanović said...

Odlican post!

Unknown said...

Bas lepe stvarcice koristis :)

Anonymous said...

da da slikaj plizzz :*

Anonymous said...

slazem se :*

Anonymous said...

Takoder!

Lili Mitrovic said...

Hvala!

Anonymous said...

Teodora upravo u Vip Room sa Amo lusso ogrlicom u srebrnoj boji :) divna je :* Kaca!

Anonymous said...

Ми се допаѓа што обрнуваш каква козметика користиш. Да биде квалитетно, дерматолошки тестирано и проверено. Нема полошо од неквалитетна козметика.

Патем, користиме ист лак за нокти. Црвениот на OPI. :)

Anonymous said...

KOje si godiste?

Anonymous said...

Da li ti je pravo ime Lili?

Unknown said...

nice kolekcija!

svrati do nas;-)

Unknown said...

Maskarata e odlicna ja koristevi jas...-super post!! :* http://anitce.blogspot.com/2013/03/giveaway-dobitniknov-outfit-ihappy.html

Sanja said...

Било кое издание на Gliss е совршенство за коса! :)

http://shybutsecretlyfab.blogspot.com

Anonymous said...

Volim ovakve postove, a posebno mi je drago da si ti izbacila ovakav post s'obzirom da si ti nasa najnegovanija blogerka. Uvek delujes "cisto", sveze, sredjeno. Nadam se da ce biti jos ovakvih postova!
Veliki pozdrav!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...