13 Mar 2013

Black & White with a touch of Red

Imala sam divan dan! Šetnja sa Tinom kroz tržnji centar i biranje odeće za nju! 
Kasnije piće sa prijateljima i topao dom. Za mene, sada kao mamu tako zvuči jedan lep dan.
A i mama je pazarila nešto novo! Ovu dužu moto kožnu jaknu koja je došla kao stilsko osveženje u garderoberu. Nije uobičajena za mene, ali smatram da mi je falio neki takav komad. Jako je mekana i prijatna, pre svega komforna. 

Da li ste vi pazarili nešto skoro i šta? U nastavku nosim omiljene helanke i čizmice plus Amo Lusso kapu sa velom. Imam još fotografija bez kape i jakne gde možete videti kako izgleda ova majca, ako želite mogu da ih objavim?
***
Scroll bellow fro english


I had a beautiful day! A walk with my little sweet heart at the mall to choose new clothes for her and later later drinks with my friends. For me as a mother this is a perfect day.
And mama also got for herself something! This new moto jacket is a real wardrobe refreshment beacause I don't have anything in rock style. It is really soft and comfortable to wear. 

Have you purchased something new these days maybe and what? 
In this post I'm also wearing my favourite leather leggings and boots, plus my newest Amo Lusso hat. I have a few pictures without the hat an the jacket where you can see better this black and white shirt , so if you would like I can publish them as well?

Till next post!







I was wearing:
Zara leather jacket and sweater,
Amo Lusso hat,
Kupuvaj Skopje leggings,
FCUK watch, 
Bvlgai rings,
Hermes bracelet.

27 comments:

Tamara said...

Lepo. :)
Devojke, na mom blogu možete osvojiti predivnu ogrlicu, više informacija ovde http://welcometomyworld-tali.blogspot.com/2013/03/giveaway.html :)

Unknown said...

Kupila sam sako mastilo plave boje :) Prelepa je jakna,svidja mi se taj model.Ali kapa nikako ;)

Anonymous said...

Odusevljena sam kapicom, preslatka je! :)

Anonymous said...

prelepa kapica,vidim da je bas pocela da se nosi. =)

Anonymous said...

svidja mi se kombinacija.te pantalone precesto nosis.jakna ti je veca. kapica slatka.da li planiras uskoro neku haljinu da slikas i da li vise volis jednobojne ili sarene?

Lili Mitrovic said...

Vise volim jednobojne, i onda uvek imam prostora za detalje, lep nakit i recimo sarenu maramu vezanu na nacin pedestih godina.

Sanja said...

Одлично изгледаш. Секоја чест за кожните панталони што ги изнаноси, јас уште не сум ги искомбинирала моите.
Убава е кожната јакна, со здравје да си ја носиш. Кај нас зимските модели на капути, јакни се на распродажба, и колку и да сакам да си купам некое ново парче, си викам - доста ти е, имаш :))
Штиклите се многу, многу моќни! :)

http://sanjaburgundy.blogspot.com/

Anonymous said...

Ja moram da prokomentarisem da si me jako pozitivno iznenadila,po prvi put od kako sam saznala za tvoj blog mi slike izgledaju prelepo..
Sminka,frizura,nokti,nakit,odeca-bez zamerke! Bas sam videla tvoj blog sale i mislim da si izabrala prave stvari za prodaju,ne znam dal su bile skupe ili ne ali izgledaju jeftino za razliku od ovih sa danasnjih slika.
Zaista savrseno!

elena's blog said...

mnogu ubava kombinacija-jaknata e prav pogodok

Anonymous said...

Ja ne volim kad je bajkerska jakna duga.Nekako veliko djeluje.Kombinacija je ok,ali ja u njoj nisam pronasla nikakvu inspiraciju...

Unknown said...

Одличен touch си дала на целата црно-бела комбинација со црвената капа, која патем е неверојатно добра!
Поздрав :)
http://fashioncompilation.blogspot.com/

Anonymous said...

Divno :). Da li volis Ugg cizme i imas li neke? Koji aparat koristis i obradjujes li slike u fotosopu?

Anonymous said...

Hoćemo još slikaa!

Lili Mitrovic said...

Hvala! Nosim ih, i uvek ih kupujem u krem boji:))
Koritim Canon Eos 400 D.
Nemam vremena za photoshop; ali ponekad stavin neki filter.

Pozdrav

Lili Mitrovic said...

Evo upravo postovala!

Alexandra In Wonderland said...

Prekrasna si Lili!
Mene kapata mi se dopagja premnogu!

http://alexandrainwonderland1.wordpress.com/

Ilina said...

Лили, дефинитивно необичен изглед за тебе, нешто различно.
Убаво. :)

http://darkbloomv.wordpress.com

Inside the B world said...

Многу ми се допаѓа комбинацијата :) капата е преубава

http://www.insidethebworld.com/

Anonymous said...

Moze li sledeci post da bude sa njima, volela bih da vidim kako ih kombinujes?

Anonymous said...

Hoćemo sledeći post sa uggsicama :)), jel moze ;)?

Lili Mitrovic said...

Videću :) Hvala na sugestiji.

Lili Mitrovic said...

Благодарам

Lili Mitrovic said...

Благодарам

Lili Mitrovic said...

Благодарам!
Поздрав!

Anonymous said...

Ja sam se slično obukla baš danas.

Lili Mitrovic said...

Благодарам!
Поздарав!

Anonymous said...

Bible ова е твојата најдобра блогерска комбинација во последно време.
Стилски гледано е одлично! :)
Ми се допаѓа концентрацијата на кожа и овде е совршено добро искомбинирано.
Накитот е апсолутно прекрасен. Тука мислам и да немаш грешка.
Капата е ептен добар моден додаток. Комплетно излегува од колосек и ми се допаѓа што е поразличен стил од останатиот дел од аутфитот.
Сакам на уште неколку наврати да ја видам додека не затопли. :)

Поздрав.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...