1 Mar 2013

Totally ME (...continued)

 ... Nastavak prošlog posta Totally ME. Ova me bundica oduševila na prvi pogled kad sam je videla kod Zorane u pop up radnji! Od veštačkog je krzna i savršeno je udobna i mekana! Pravi je izbor ako ne volite pravo krzno ili kad idete da se vidite sa prijateljicom koja je je protiv pravog krzna! Meni se prosto previše dopala! :) Juče sam ipak ovako išla u grad.

Pozdravljam vas, do sledećeg posta!


...This post is a follow up from the previous one! I went like this on a lunch with a friend!
It's faux fur jacket, and it is perfect if you are not a real fur fan or you are goinig on a coffie with a friends who's also against real fur.
Till next post!





I was wearing:
Amo Lusso neklace (order it here),
Amo Lusso bag (order it here),
Faux Fur coat - Zorannah (Ušće Mall)
Red bracelet - M2 shop Grand Hotel,
Mango shirt,
Armani boots





22 comments:

elena's blog said...

meni je ova lepsa ,ja sam za kracu...divno ti stoi :)

Unknown said...

prekrasnooo.....

Mannequins Dream said...

your necklace is so pretty!! :D xx

Anonymous said...

Едноставна комбинација на која деталите буквално и даваат живот. Бундата посебно ја прави шик а истовремено дава доза на елеганција, нешто што ептен добро ти прилега.

Ivana Split said...

stvarno je divna bunda, nema se što reći. Lijepe fotografije pogotovo ona na kojoj kosa leti...

nadjolina said...

divna :)

Anonymous said...

Jesi li nekad razmisljala da operises nos? Ja imam slican,tako baburast i operisala bih,ali ne znam da li moze obzirom da nije grbav? :)

Anonymous said...

Bogatasica koja je umislila da ima stila, tuzno...

Anonymous said...

A bre ljudi sta je s vama! Cuj bogatasica...vama svako ko ima 2 brendirane torbe i minimalno iznadprosecno zivi je odmah bogatas! Sta biste tek rekli za one koji su od glave do pete u Chanelu,Lanvinu,Balenciaga i sl...u Srbiji ne postoji blogerka bogatasica

Fashion Smile said...

Super su slike.. :)
Moj blog:
http://danicafashion.blogspot.com/

Lili Mitrovic said...

Slažem se, ja sebe uopšte ne vidim kao bogatašicu.
Pozdrav

Anonymous said...

Jako inspirativno!

Lili Mitrovic said...

Blagodaram!

Lili Mitrovic said...

Nisam razmišljala da operisem nos, a za to dal može vaš posavetujte se se sa plastičnim hirurgom.

marama said...

Бунди не сакам и овој пат фаворит во комбинацијава ми се чизмите.
Последната слика е одлична, мислам дека треба почесто да се смееш со заби =)

Fashion Disorder said...

Bundica je divna! Ljubim

Ilina said...

Лили, бундата ти е многу убава.
Ми се допаѓа тоа што ланчето доаѓа до израз во оваа твоја комбинација.
Чизмите се дури и повеќе од прекрасни. :)

http://darkbloomv.wordpress.com

Unknown said...

divna ti je bunda, kao i cizme!
i like za pantalone, posto imamo iste :) A.

http://lifestylenotesbyaf.blogspot.com/

Anonymous said...

Прекрасно изгледаш.
Ми се допаѓа надополнувањето на нијансите од бундата со благото омбре во косата. Многу необично. :)
Огрлицата е феноменална како и плик чантата. Палец нагоре што си одбрала боја која е светла и отскокнува од сликата на аутфитот. :)

Anonymous said...

Lepo sve i spontana si a ne kao na ovim zadnjim postovima gde se pucic!
Kakva je ova crvena narukvica? Ima li slika krupnija da moze da se vidi?

Lili Mitrovic said...

Ima ovde:
http://www.amolusso.com/2013/02/amo-lusso-and-stripes.html?m=0

Anonymous said...

Taj drugi post ti je odlican! Sem pantalona. Hvala! Patike MK su odlicne!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...