17 Mar 2013

Baby Tina's spring clothes selection

Tinica se podnovila. Mama joj je izabrala ove preslatke stvarčice!
Kad kupujete za bebu to je posebno zadovoljstvo jer su sve te stvari tako malene i lepe!  

Ovaj put saljem pozdrav do svih mama koje prate ovaj blog! Ostavite komentar ispod ovog posta koliko vaša bebica ili dete ima meseci, godina! Moja je napunila 9 meseci osmog marta! 
Uskoro vas očekuje i jedan bebi giveaway.

Do sledećeg posta! 
***
Scroll below for english...



My baby girl Tina got new clothes for spring!
Mommy chose for her this beautiful things!
It is a special pleasure when buying for sweet little creatures!

I'm taking this ocasion to salut all mommies how follow this blog! You can leave a comment below how old is your baby or toddler? Tina turned 9 months the eight of march! Soon a baby giveaway!

Till next post!














16 comments:

Unknown said...

Preslatke su stvarcice!!!
Moj sin ima 18 meseci i isto smo isli u prolecni soping...treba da kupimo jos cipele ciciban,nema broja pa cekamo!

marisa said...

Divota, moja sestrina bebica INGRID ima 6 meseci. Zivi u Kanadi,sad se sprema za Srbiju jedva cemam da je vidim.

Ivana Split said...

istina, najljepše je kupovati za malene. Ja uvijek nešto kupujem svom nećaku koji sada ima skoro tri godine.

Unknown said...

This is so cute! Love all the pink. She is a lucky little lady x


http://whatwouldaudreywear.blogspot.co.uk/

Anonymous said...

Super stvarcice! Mada,nisam fan mothercare- a...iz nekog razloga mi se njihove stvarcice ne svidjaju.Mojoj cerkici uglavnom kupujem u Chicco,Okaidi,Carters,Kanz...ona ima 5 meseci.Kada si pocela svokoj bebici da dajes kasice? Mi sad pocinjemo,ali ne ide bas slavno tj. buni se gospodjica :-) pozdrav za vas dve od mama Mime!

Isidora said...

Preslatko! :D

Mimi said...

Joj kakve medene stvarcice za malu princezu <3 Moj djecak ima 4 i po godine i obozavam da kupujem za njega:)

Unknown said...

nas smeker ima garderobe za izvoz.,. nista slade nama i ljudima oko nas, da im je on centar svega ! :-) 3 divne godine su iza nas :-) a meni vec tesko jer ce za 15 na fakultet, nadan se ko tata i ja, preko granica Balkana

elena's blog said...

meni se patike i cvetne pantalone najvise svidjaju,mogu zamisliti kako ce tini sve to slatko stoiti:)

Ivanasworld said...

preslatke stvarcice :)

Lili Mitrovic said...

Ćao!
Ja sam se nesto emotivno vezala za mother care jer sam joj sve odatle kupila pre nego sto se rodila!
A inace sto se dizajna tice monnalisa radnja ima definitivno najlepse stvari!

A kašice smatram da treba da se uvode nakon 4tog meseca. Ja sam htela da postujem to da ne sme do 6tog ali je to glupost i dete moze da ostane gladno i izgubi na kilazi.

Najiskrenije, toplo preporucujem sveze spremljenu hranu za bebu.
Ima da se kupi svuda bebin kuvar knjiga, ili ko ne moze, ima na internetu raznih recepata. Uglavnom prva jela su bundeva, jabuka, krompir, sargarepa. Meso, hleb, jaja dolaze kasnije. Secer i so nikako so godinu dana.

Pozdrav

Lili Mitrovic said...

Lepo, meni su preporucili naturino iz beba kids radnje

Lili Mitrovic said...

:)

Tina Maxima said...

Mnogo slatke stvari si joj nabavila :)
Moj sin ima 3 i po godine i secam se da su mu prve cipelice bile naturino, neko nam je preporucio da su cvrste a udobne i nismo pogrešili! pusa

Unknown said...

Divne stvarcice. Moram priznati da samo otkinula na patikice, totally shizz. Nadam se da ces stici sve da joj iznosis jer brzo prerastu ali sve je tako preslatko i girly

Unknown said...

da, da i mi imamo bebin kuvar, imas receptice od ruckica do home made kasica. super je stvar a i na internetu ima foruma sa cudima nekim :-) doduse, najbolje, da imas mamu kraj sebe koja sugerira, makar preko skype-a ko moja :-) al bake su bake <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...