10 Mar 2013

Instagram post #4

Black Amo lusso dot hat
Crna Amo Lusso kapa sa velom na tufne



Favourite breakfast: Oats meal with raspberries
Omiljeni doručak ovih dana: Ovsena kaša sa malinama
New!! Marc Cain dress, CC skye brcelet and Zara shirt
Novo!! Marc Cain haljina na štrafte, CC skye pink narukvica i zarina crno bela košulja
Happy women s day!
Srećan 8mi mart!
New again!! Zara electric blue bag
Novo ponovo!! Jako plava torbica na rame iz Zare
Tinaa and me!
Tina i ja negde kod malog princa na Obeliću
The FUR coat!

KNOW IT FIRST by following me on INSTAGRAM - @amo_lusso

13 comments:

elena's blog said...

tina je pravi slatkis:*

marama said...

Убави фотографии =)
Сината чанта е одлична.
Сликата со малата е прекрасна =)

Tinker Bell said...

curica je preslatka, medenjak pravi.. posebno mi se svida zarina torbica, u mojoj omiljenoj boji :)

http://tinkerbelllinsp.blogspot.com/

Fashion Smile said...

Tina je u prvom planu :*
Super instagram post :)

Svrati kod mene..

Sofija said...

Mnogo mi se svidja ona Zara torbica ;)

http://sofijasphotography.blogspot.com/

Sanja said...

Од мене добиваш срценца и на Инстаграм директно, но ете и овде ќе искоментирам - супер слики, посебно последната :)

http://sanjaburgundy.blogspot.com/2013/03/silver-me.html

Anonymous said...

^Исто и од мене.
Одвај чекам да ја видам кошулата од Zara во комбинација. :)

l said...

torba je predobra :)

Tatjana Dmitrovic Drljan said...

Plava torbica mi je savrsena!!
Divna poslednja fotka!!

Hvala na komentaru!! :)

Unknown said...

<3 odlicno

Unknown said...

big like ! :-) svrati!

melissa said...

love the hair movement shot!

Anonymous said...

obelic :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...