15 May 2013

Maxi dress

Ćao drage moje zaljubljenice u modu! Zanimljiv dan juče a i poslovan. 

Bebanica i ja smo bile pozvane na intervju za sajt U Elementu koji promoviše modu, lepotu i zdravlje. 
Na lepoj lokaciji u Beogradu sam proćaskala prijatno sa njihovom ekipom koja mi je ulila veru u blogerestvo na teriteroji Srbije. Pre svega sam majka i žena, a zatim zaljubljenik u modu i bloger. Tako da mi je drago da se konačno gradi svest o blogerima kao osobama koje mogu da utiču na modnu u jednoj državi, a i da izmene puteve promocije i marketinga u Srbiji.

Odgovorila sam na dosta pitanja dok se Tina u kolicima slatko smejala. Odgovore na pitanja kao što su šta je blogerstvo za tebe, Koliko je bitna konekcija sa publikom za tebe i Kako se nosiš sa negativnim kritikama je nešto što ćete gledati vrlo brzo na njihovom sajtu. Sada ću samo jednu stvar reći. Da smatram da je jako bitna konekcija blogera sa čitaocima. Poštujem svakog pojedinca koji svarti na moj blog. Prihvatam sve kritike. Ali ponekad je bitno i da čitatelji shvate da sam i ja osoba od krvi i mesa i da neki komentari mogu da me pogode.

Ovo je odevna kombinacija za taj dan. Pozdravljam vas, do sledećeg posta.













И едно прашање за моите македонски читатели. Дали сакате да пишувам и на македонски превод?
Поздрав ***
I was wearing:
Gypsy 05 dress,
Celine sunglasses,
Chanel bag (thanks to a friend)
Pink jacket, 
Bershka heels,
Kupuvaj Skopje iphone case.


44 comments:

Unknown said...

Kosa ti je divna ;)

Anonymous said...

Ok kombinacija,nista spektakularno,ali bolje od onoga sto smo navikli da vidjamo na tvom blogu.Tekst je ,po obicaju,uzasno napisan,sa nevjerovatnim brojem gramatickih gresaka.Nije ti opravdanje sto si Makedonka,ako se bavis blogovanjem u Srbiji,i pises blog na srpskom jeziku,onda treba da poradis na znanju istog.Trebalo bi da razmislis o tome da odes na par casova kod nekog profesora srpskog jezika-prvenstveno zbog sebe,a onda i zbog nas,jer je jako tesko citati tvoje tekstove.
Pozdrav!

Anonymous said...

Prva i poslednja slika, su prelepe! Trebas cesce da se smejes ;)

Samo ti pusti sve te smarace koji ti popuju sa greskama u pisanju, najmanji je problem da zamolis nekog prijatelja iz Bgd-a da ti prekontrolise recenice pre postavke na blog!

Nastavi sa damskim stilom, zena treba da je zena, a da lici na muskaracu! :D

Lili Mitrovic said...

Hvala na pohvalama!

Lili Mitrovic said...

Slažem se s tobom da ne treba da se pravdam sa tim da sam makedonka što se grešaka tiče, moj glavni problem je što ja svaki dan paralelno pričam oba jezika i onda možda to zvuči ne tako perfektno kao što bi neko ko je rođen u Srbiji napisao.

Iz poštovanja prema čitaocima ću s naravno potruditi da ubuduće bude gramatički sve ispravno;)

Pozdrav

Anonymous said...

najbolji tvoj post do sada, nastavi u ovom pravcu, divno ti stoji i prelepa si !

Бојана said...

gde si kupila naocare, i da li je to ovogodisnji model? divne su

Anonymous said...

Koliko si ti lepa devojka,neverovatno! Outfit nista spektakularno ali toliko dobro si ga iznela! :) Predivno izgledas,defititivno meni jedan od drazih postova ikada! :*
Katarina

Anonymous said...

Htela bih samo i ovde da ti se zahvalim za kontakt tvog frizerskog salona, zaista su odlicni, svima preporuka :)
Hvala puno!

Lili Mitrovic said...

Nema na čemu!

Lili Mitrovic said...

Hvala!

Anonymous said...

Kosata ti e preubava :)

Anonymous said...

Ke mozes li da napravis koi kozmeticki proizvodi ti se omileni za mesec April?Ako ne ti smeta mozes za sekoj mesec ne interesiraat i takvi raboti :) Pozz Marija R

Unknown said...

predivna si kao i kombinacija koju imaš na slikama. Slažem se da imaš divan osmjeh, predlažem da se češće slikaš s njim :) A što se tiče negativnih komentara - očito je da je to plod ljubomore, ne obraćaj pažnju na njih i samo naprijed u svom prepoznatljivom stilu ;)

Andrea said...

Ma bitno je da se razumijemo a to sto imas par gramatickih gresaka je manje vazno , meni ne smeta jer znam razlog tih gresaka...Meni je ova kombinacija savrsena. Pozz

Anonymous said...

Mozemo li uskoro da dobijemo neki video, npr. April favourites :)?
Imas prepreprelepu kosu!!!!

Anonymous said...

ti si lepa lepa ti je kosa, i haljina je neobicno lepa. mislim da su stikle odlicne, ali se ne vide bas dobro :(

Anonymous said...

jedan od boljih postova. prijatno sam iznenadjena..iako je haljina nekako 'teska' za oci..

Anonymous said...

PRELEPAAA SI!!!!!!!!!!!!

Lili Mitrovic said...

Bice krupnije plan u sledećem postu.
Hvala!

Lili Mitrovic said...

Hvala!

Lili Mitrovic said...

Jeste ovogodisnji, kupljene su u Kanu, u pitanju je celine model wayfarer. Mogu i online da se kupe:

http://www.polyvore.com/wayfarer_glasses/shop?query=wayfarer+glasses

Vezilka said...

I love this look on you, feminine and relaxed. The dress really flatters your long figure. Congratulations on your interview and I wish you many more. I totally agree on the topic that bloggers are much easier to connect with when they offer a bit of a personal touch along with their basic subject of interest.

Бојана said...

hvala ti :*

Бојана said...

hvala ti :*

Anonymous said...

Bas su ti divne ove fotografije, a i ti si prelepa! Slazem se da treba cesce da se smejes, imas divan osmeh! :)
Sve najbolje! *M*

Lili Mitrovic said...

Па би можела да направам, ќе размислам;)

Lili Mitrovic said...

Potrudicu se;)
Takođe!
***

Anonymous said...

Slaze, se sa komentarom da bi mogla da nam uradis jedan video April favourites :)?
Veliki pozdrav!

Anonymous said...

*May

Anonymous said...

Prelepa si! Obozavam da gledam tvoje slike! Ova kombinacija ti bas lepo stoji. Nezno i zenstveno. Volela bih ako mozes da nam pises malo i o kozmetickim proizvodima koje koristis jer se vidi da si negovana devojka i bas me interesuje sta koristis :)

JZJ said...

Like that!!! kiss

Natasa said...

Divna si!:) Odlicno si iznela kombinaciju, a kosa ti je savrsena!:)

Unknown said...

Fustanot e preubav !!!

Unknown said...

Super kombinacija, prelepo si izgledala...cekamo snimak:)

http://www.ladiesstreet.rs/

Anonymous said...

Сакаме и на македонски! Одлична идеја и се надевам дека веќе следниот пост ќе биде и на македонски!

Anonymous said...

prelepa si, sta jes jes!

Anonymous said...

sve je ok, sem tih stikli. nesto ravno na ovu dugu haljinu bi islo fantasticno!
bas si lepa, samo mi to baaaas bode oci i ne svidja mi se ;-)

Anonymous said...

Meni se bas svidja sto nije u ravnom. Cak ne znam zasto devojke preferiraju ravno uz duge haljine... Mada dobro, ja sam poseban slucaj, ja ravno nikako ne volim :)

Anonymous said...

Hello There. I discovered your blog the use of msn. That is a really neatly written article.
I will make sure to bookmark it and return to
learn extra of your useful information. Thanks for the post.

I will definitely comeback.

Look at my blog; クリスチャンルブタン

Lili Mitrovic said...

Hvala puno.
Pisala sam već nešto slično, evo link:
http://amolusso.blogspot.com/2013/03/beauty-post-monthly-favourites.html

Lili Mitrovic said...

? :) Sad je Maj.

Македонски моден блог said...

Одлична комбинација Лили. :)
Сандалките се прекрасни. За малку не завршив со истите. :) Фустанот е преубав и баш ми се поклопува во комбинација со јакната.

Љубов до чантичката и секако честитки за интервјуот! :)

Од мене имаш палец нагоре за македонски. Уште одамна си дадов глас на таа тема. :)

Anonymous said...

Devojko,da bi sabirala utiske iz nekog meseca,taj mesec mora da prodje!
U junu ces moci pricati o maju!Umesto da snimas video,bolje radi nesto pametno.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...