21 May 2013

A week trough Instagram

Ćao dragi moji. Delim sa vama par fotografija sa moje omiljene aplikacije na telefonu - Instagram!
Želim ovim putem i da najavim da od ovog posta pa u svaki naredni ću pisati i na makedonskom jeziku. Još jedna novina... Uvela sam comment approval što znači da će svaki vaš komentar biti objavljen nakon kratkog vremena od trenutka pisanja, ali ne odmah. I dalje će se objavljivati skoro 100%  od poslatih kometara sa izuzetkom nekih kojih ne smatram da treba da se nađu ovde.

Do sledećeg  posta!
***
Здраво драги мои! После неколку ваши пораки да почнам да пишувам и на мајчиниот јазик се одлучив да ве поздравувам од сега скоро секој ден и на македонски! :)
Денес ги делам моите инстаграм фотки со вас! Чекам коментари!

Поздрав, до наредниот пост!


















16 comments:

Anonymous said...

Ne shvatam tvoje insta postove?Nekoliko fotografija sebe same,nekoliko bebinih i nekoliko citata...Da li ti ides na neka zanimljiva mjesta,radis neke zanimljive stvari koje bi mogla da podijelis sa nama?Pogledaj instagrame drugih blogerki,na pr Zorane ili Tamare Kalinic i mozda tu dobijes neku inspiraciju.Ja obozavam da gledam insta postove svih blogerki koje pratim,ali tvoji su zaista nevjerovatno dosadni.Ne zelim da te uvrijedim niposto,samo dajem konstruktivnu kritiku...

Anonymous said...

Koga briga za tvoje mišljenje,žena neka kači šta želi.

Anonymous said...

Opcija komentari postoji da bismo svi izrazili svoje utiske o fotografijama.Ako tebe nije briga za moje ili bilo cije drugo misljenje,nemoj da citas komentare.Naravno da ce Lily kaciti ono sto ona zeli,jer je ovo njen blog,ja sam samo na kulturan nacin prokomentarisala svoj dozivljaj onoga sto nam je danas plasirala.

Lili Mitrovic said...

I ja cenim svačije mišljenje!
Sledeći put će biti sadržanije. Evo upravo slikam sta jedem:)

Anonymous said...

Slazem se da nedeljni pregled treba da je sadrzajniji, ljudima na fb-u je izbor bogatiji.
Nesto sto zapazis u radnji, neki predlog za mesto gde se moze prosetati, nesto dobro prezalogajiti, neko mesto za izlazak, sve iz tvog oka, ugla, kako zelis :)

I sa moje strane malu predlog, slike tvojih odevnih kombinacija mogu dosta da budu zanimljivije ukoliko nam pruzis malo glume u slikama, a ne samo poziranje tipicno za klinke ili manekenke.
Daj malo svoje mladosti i ludosti koje mladost nosi - pogled preko ramena, skaci, smej se, kosu podigni rukom, igraj se kao sa onim sakoom! ;)
Zivot je igra, a ti kao bloger, mozes mnogo da eksperimentises.

Pozdrav

Anonymous said...

Meni je recimo mnogo lepse videti ovu preslatku bebicu na slikama nego slike Zorane ili Tamare, a i vecine drugih blogerki, koje kace slike kojekakvih kolacica i slicnih budalastina...
I ti bebica ste prelepe. Pozdrav iz Brckog!

Anonymous said...

E pa to sam i ja pomislila... Dobro bi bilo da slikas sta jedes ali samo obrati paznju da ne slikas bas sarmu ili pasulj nego neki fensi kolacic i obavezno casu za vino stavi pored.
I da, zaboravila sam da je must have na slikama i telefon sa nekom glupavom maskom, po mogucnosti Kenzo :-)

Lili Mitrovic said...

Haha, pa to ni jedem sem kad odem kod bake:)
Sarmu volim, a pasulj ne, ali ne bi mi palo na pamet to da slikam. :) :)

A iskreno, Kenzo maska mi se ne svidja. Sad jurim onu masku sto je kao chanel lak kad se stavi.

Kolace nesto ne jedem, a vino mi ne prija. Volim pre ouzo ili viski.

Lili Mitrovic said...

Hvala na misljenju, pozdrav!

Eli said...

bravo sto tvojot blog e na srpski, makedonski i prodolzi na angliski. you have followers from many countries. well done! :)

Anonymous said...

Draga Lili, zao mi je sto moje konstruktivne predloge nisi objavila...totalno arogantno s tvoje strane...Branila sam te uvek, i uvek videla lepo u tebi, ovako mi je vise totalno bezveze da dolazim na tvoj blog...sve najbolje ali spusti malo loptu...

Lili Mitrovic said...

Mozda mi je promakao, sta je pisalo?

Lili Mitrovic said...

Blagodaram!
Ke go razmotram toj predlog!:)

Unknown said...

Slatka mala, kod tebe uvek dodje do usijanja. Zar te osobe nemaju preca posla?

jenis obat herbal untuk mengobati asam urat said...

Slazem se da nedeljni pregled treba da je sadrzajniji, ljudima na fb-u je izbor bogatiji.
Nesto sto zapazis u radnji, neki predlog za mesto gde se moze prosetati, nesto dobro prezalogajiti, neko mesto za izlazak, sve iz tvog oka, ugla, kako zelis :)

Unknown said...

thanks for the info it , we as human beings must respect each other and concrete examples in the online world is the best to exchange comments . may god bless ingsaalloh Obat Penyakit Kista Dan Miom Tradisional

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...