27 May 2013

Denim 'n' Gold

Ako bih morala u momentu da se odlučim za par komada koje bih definisala kao neophodnim za ovu sezonu to bi onda morale biti ovaj par zlatnih farmerki i teksas košulja! Zlatna boja nam se vraća na velika vrata, a ludilo za teksasom je sveopšte! Ja sam uvek bila jedna od onih osoba koja više vole da nose nakit u zlatnoj boji nego u srebrenoj, tako da se većina stvari koje već posedujem uklapa!:)

Ostanite mi pozdravljeni i uživajte u fotografijama! Ne zaboravite i da se prijavite za giveaway ako to već niste uradilii!***




Кога би морала во моментов да се одлучам за неколку парчиња облека који би ги дефинирала како неопходни за оваа сезона тоа дефинитивно би биле овој пар златни фармерки и тексас кошула! Златната боја доживува камбек на голема врата а лудилото по тексасот е се општ! Јас за среќа секогаш сум била повеќе од оние особи што преферирале златно напрам сребреното, така да се чувствувам веќе полу опремена во тој поглед! :)

Останете ми поздравени до следниот пат и уживајте во фотографиите! И не заборавете да се пријавите на наградната игра ако тоа досега не сте го направиле! ***








I was wearing:
Guess jeans
Guess scarf (wrapped around hair)
Guess By Marciano jeans,
Massimo Dutti shirt,
Amo Lusso clutch (order it on amolusso@yahoo.com)
Louis Vuitton sunglasses,
Baldinini sandals



27 comments:

elena's blog said...

spored mene ova ti e najdobar post do sega,sekako po moj vkus...znam deka preferiras elegancija no i ova odlicno ti stoi ....:)

Anonymous said...

Popravljas se i moram to pohvaliti! Jedino mi strasno fale kaisevi u tvojim kombinacijama pa se nadam da ces ih ubaciti u outfite, jer bez njih mi cesto deluju nedovrseno.

Lili Mitrovic said...

Hvala! Hehe, i meni je zafalio, ali zato ga ima na sandalici ;) :)
Pozdrav

Lili Mitrovic said...

Blagodaram!

Anonymous said...

Fenomenalan spoj!
Popravljas se sve vise u poziranju, sada si svetska :D
Trakica na kosi ti stoji odlicno!

Mala zamerka samo, slazem se da ti na svim postovima fale kaisevi, mozes maramom da zemenis kais, ako ne volis klasiku, ili da si npr vezala napred kosulju u cvor a pozadi ostavila duze, kako i jeste na slikama.

Odmah se prijavljujem za otkupljivanje sandalica, cim ti dosade! : ))))))

Anonymous said...

Prvi put da mi se dopada outfit.Nisam odusevljena,ali evidentno je da se poporavljas!

sneki_666@yahoo.com said...

Preksna si Lili !
Odamna te pratam no ne sum ti komentirala na bolot,no sega navistina moram mojata impresija da ti ja prenesam. Mnogu mi se dopaga i mi shtosen ovoj tvoj izgled. Sovrsheno i moderno. Od mene cista 10ka.

Lili Mitrovic said...


Фала на убавите зборови!;)

Lili Mitrovic said...

Hvala! Može;)

Anonymous said...

Kolika je stikla?

Anonymous said...

e draga, samo konstruktivan savet, ne tu torbu nikako. inace izgleda sve odlicno... i da, daj stavi video na blog, sajt im ne radi, intervju se ne otvara

Tina | Stardust Stain said...

Одлични фотографии, според мене тексас и злато секогаш биле совршен спој :)

Stardust Stain Blog

Anonymous said...

Pozdrav! Draga Lili mozes li mi odg na par pitanja,posto sam i sama mlada mama,a zivim u Nemackoj i nemam koga ovde pitati bilo sta vezano za materinstvo.Kao prvo,cerkica ti je meeed,zanima me da li si ostavljala maticne celije? Takodje,ovde u Nemackoj je dosta polularna organic ishrana,ali i troduplo skuplja, pa me zanima de ti kupujes meso,voce i povrce za svoju bebu? Pozdrav od Anje

Anonymous said...

Svaki komad lep za sebe zajedno ne nikako. Ta torba i sandale idu bas lepo zajedno ali bi mnogo lepse isli na neku recimo leprsavu haljinu. uz taj stil ne
tepantalone su simpaticne ali mi se gornji deo ne svidja te svakako idu uz neku drugu bluzu

Lili Mitrovic said...

Nisam ostavljala, mada su me malo bili smorili oko toga jer je bil privatna klinika u pitanju. Ali slazem se da je to dobra stvar ako ti dete oboli ne daj Bože od neke teške neizlečive bolesti. Jako je skupo isto.

A drugo pitanje u vezi ishrane... Da, kupujem joj organsko voce, povrce, meso! Nasla sam coveka na pijaci koji donosi i do kuce(mogu dati kontakt drugim mama ako treba)

Pravim bebi uglavnom kasice. Od sestog do osmog meseca je samo moje i jela. A sad miksujem i moje i hipp kasice, one sa oznakom organic.

Pozdrav i cestitam***

Lili Mitrovic said...

Ja sam pogledala i radi. Evo i ovde link:
http://www.uelementu.com/content/modna-blogerka-lili-mitrovic

Anonymous said...

Ehej,moze li kontakt tog coveka?! Na kojoj pijaci prodaje? Gde si nasla organsko meso?

Anonymous said...

Ne veruvav deka moze vakva kombinacija da izgleda tolku ubavo :) Marija R

Isidora said...

Mnogo ti je lepa kosa! :D
xx

Alexandra In Wonderland said...

Ете зошто те сакам како модна блогерка, затоа што сакаш да ескпериментираш и одлично го правиш тоа. Екстра си како и секогаш. :)

Keep up the good work. ;)

http://alexandrainwonderland1.wordpress.com/

l said...

Prava slatkica :) :*

Anonymous said...

prediv si lily , napredujes
pisi i na srpskom molllim te

Lili Mitrovic said...

Pa pisem i na srpskom;) Hvala!

Lili Mitrovic said...

Mozete mi poslati mejl na amolusso@yahoo.com

Lili Mitrovic said...

Fala!

Македонски моден блог said...

Веднаш штом ги купи златните фармерки се заљубив и драго ми е што ете ги гледам во нов пост. :) Имаш комбинирано неколку мои омилени парчиња: златно, тексас и клач. Единствено не ми се допаѓаат очилата, но разбирам дека се ставени затоа што бојата на стаклата одговара.

Поздрав.

Anonymous said...

Moze li ova kosulja da se kupi kada je Blog Sale? Slikaj neki post sa njom da vidimo rukave i duzinu/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...