29 May 2013

Business meeting outfit

Drage moje, analizirala sam malo svoj blog i shvatila da nema mnogo outfita koji  bi mogli mladim damama koje rade ili koje su počele da rade, da daju predlog šta bi bilo deo  poslovnog ormara a da istovremeno bude ozbiljno i moderno. Setila sam se ove svilene zarine košuljice i nju ukopila sa predivno ukrojenim pantalonama u potpisu Katarine Kovačević. Da vam odmah kažem, tu se priča sa odevnim komadima ove kreatorke ne završava. :) 

Ostanite mi vredne, radne i moderne! Ljubac, do sledećeg posta!



Драги моји, неодамна го прелистував блогот и сфатив дека фали некој пост со предлог комбинација која би била соодветна за на работа или деловен состанок. Се сетив на својата црно бела свилена кошула и неа ја одма ја замислив со совршено укроените панталони во потпис на Катарина Ковачевиќ. Се определив за сандали од леопард принт од причина што е сепак нешто за на блог и на тој начин сакав да ја разбијам монотонијата на црно белото. Таму каде што пак не би биле соодветни, предлагам црни шпицасти пониски штикли или балетанки со принт.

Останете ми поздравени и модерни
***







I was wearing
Zara silk shirt,
Katarina Kovačević pants,
Cinti sandals,
Hermes Kelly bag

Photos: Thanks to Dimitar Kukovski

37 comments:

Anonymous said...

Prelepe su ti slike u poslednje vreme!!! Vrh!! Sta radis??? Nesto si promenila??? Sta???

Anonymous said...

Prelepa si!!!

Anonymous said...

Dobra kombinacija, i sama bih je rado nosila, samo ne te cipele....nikako ne idu sa pojmom poslovno...ostalo je sve super

Anonymous said...

Prelepe slike, prelep outfit, samo umesto tigrastog, za posao pre idu neke crne cipelice ili cak i baletanke.
U poslu, u dosta kompanija, ovakve cipele ne bi ne smele da se nose na zalost :(

Anonymous said...

Jako dobro,samo na poslovni sastanak ne bi smjela otici sa tako neupasanom kosuljom,to je vise za setnju gradom.Inace,dopada mi se

Anonymous said...

Super Lili :* Marija R

Anonymous said...

Previsoke štikle za poslovni sastanak, naravno sve zavisi gde radiš :))

Lili Mitrovic said...

Hvala! Posto je ipak blog u pitanju htela sam da razigram malo kombinaciju sa sandalama u leopard printu:)

I am A Love Addict said...

Loving the shirt

>>>Beauty Bits {Eye-shadow and lipstick palette}<<<

Lejla said...

Znači odlično!! Savršeno poslovno ali ne i strogo ozbiljno :D
A i tvoja linija je prefantastična :D

Daniel Wellington sat giveaway na mom blogu :)
http://bit.ly/16n6Up5

Anonymous said...

Savrseno , Lili postovi su sve bolji i bolje jako napredujes! Ko te sada slika? Slike su odlicne,poziras super :* Katarina

Anonymous said...

Глупости, зошто да не се штиклите соодветни за на работа?
Црното е досадно, постојано црно, па црно.

Мене ми си супер, одлична е комбинацијата и воопшто не е досадна. Браво што си ги вклопила чевлите, прекрасни се и ѝ даваат една цела нова свежина на комбинацијата. Одлично!
Одличен изглед за во канцеларија.

Илина

http://darkbloomv.wordpress.com

Lili Mitrovic said...

Hvala! Slika me brat, a slike sama doradjujem po potrebi.

Pozdrav

Anonymous said...

Previse obradjujes slike
ne vidim lepo pantalone uopste zbog previse tamnih boja
na pretposlednjoj slici si previse isfotosopirala oci sto se iz aviojna vidi
ne dolazimo ovde da vidimo modne fotografije vec komade odece kako se kombiniraju

Anonymous said...

slazem se da previse obradjujes slike i onda se komadi uopste dobro ne vide. ja bih ti, eto skrenula paznju na to, jer zaista su ponekad nejasne od tolikog potamnjivanja..inace, sve pohvale za outfit

Unknown said...

Odlicen autfit, posebno mi se dopagja kosulata :))

Unknown said...

Jaaako sam se prijatno iznenadila spazivši tekst na makedonskom,
jer sam ja polu/makedonka :D
Fantastično izgledaš! Košulja predobra i taako ti dobro stoji,
a sandale, jednostavno šik! Pogotovo u ovoj kombinaciji! :)

Anonymous said...

jel brat stariji ;) : ))))

Lili Mitrovic said...

Hehe, nije, mladji je:) Ja sam lrvo dete od tri.

Lili Mitrovic said...

Dodaci sliku gde se vide lepo, evo i ja sad primetih. A divne su!
A za oči, i to ću srediti!

Igram se sa slikama na jednom sajtu pa sad isprobavam ali ovo kod ociju mi nije najbolje ispalo, dobro si primetila;)

Lili Mitrovic said...

Hvala!
Drago mi je!***

Anonymous said...

Great pieces put together. Love the shoes. Excellent photos as well, bravo D! Eli

Anonymous said...

fenomenalna si ovdje, konacno da me odusevis potpuno
samo naprijed lily , ima nesto divno u tebi
koliko je kostala kosulja, je li iz nove kolekcije ?

Anonymous said...

iz aviJona? Joooooj :(

koji sajt je u pitanju LILI? dOBRE SU SLIKE?

Lili Mitrovic said...

Kostala je oko 50€, jeste iz nove.

Unknown said...

Dopada mi se kombinacija. :)

elena's blog said...

odlican outfit

Anonymous said...

Huггah, thаt's what I was seeking for, what a material! existing here at this weblog, thanks admin of this site.

Feel free to surf to my blog :: www.Linkmysite.net

Lili Mitrovic said...

Благодарам драга!

Anonymous said...

Svidja mi se, mozda bih samo umesto ovih cipela obula spicaste salonke koje imas, cini mi se da je niza peta na njima :)
koliko si visoka? :)
pozdrav
Ana

Lili Mitrovic said...

Ja sam namerno ove. 1.70

Borislava said...

Prelepa kombinacija, bas mi se svidja! :)

Sajmonce said...

SOvrshen outfit!

modataemojastrast.blogspot.com

sneki_666@yahoo.com said...

Prekrasna Lili iako i jas ke se slozam deka stiklite ne se soodvetni za rabotna atmosfera.Ne zaradi leopardskiot dezen koj vprocem dava zivost na izgledot,tuku poradi modelot i visinata koi poveke se asocijacija na cevla za vecerno izleguvanje. Sami po sebe se ubavi no ne za na rabota. Kako i da se ostanatoto premnogu mi se dopaga,osobeno kosulkata.

Ti posakuvam ubav den . :)

Anonymous said...

Super kombinacija! A ti si preeeleeepaaa!!!!

Azize Demishi said...

Nesto najdobro od tebe mene prekrasna mi si i shtiklite preubavo izgledaat deka "delat" od se tuka :)

Македонски моден блог said...

Јас на животински принт гледам како на nude нијанса и во случајов ми се совршено вклопени. Принтот не е нападен, ниту пак е на некој кич начин претставен, покрај тоа е неутрализиран со црно-белиот аутфит нагоре. :) Мене ми се допаѓа.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...