7 Apr 2015

Silky Dots

First post from Novi Sad served today. Dots, dots, dots everywhere. I'm just opsessed with them. They are actually coming from the boutique collection of Verica Rakočević in silk. And that is a piece of clothing you would like to have it believe me!

The sunglasses I'm wearing are Akatelier made especially for me. Personalised with my 24k gold initials on them. And they are my favourite now which you can obviously see on my Instagram profile.
You can do the same and make order with you personalised Akatelier sunnies on akatelier.wood@gmail.com

Till next post on Tuesday.
***
Prvi post iz Novog Sada danas na blogu. Marija, Zorana i ja smo provele dan tamo gde sam se jos jednom uverila kako je zabavno raditi u dobrom društvu. 

Tufnice svuda, opterećena sam njima! Tufnice i na svilenoj haljini Verice Rakočević. Ovo je komad odeće koje ćete poželeti da imate verujte mi. Nešto najprijatnije što možete priuštiti svojoj koži. 

U naočare Akatelier sam posebno zaljubljena i ne skidam ih. A razlozi su mnogobrojini. 
Od drveta su, imaju plava polaroid stakla i moje inicijale u 24k zlatu. 
Personalizovane su potpuno a možete i Vi učiniti isto za Vas putem mejla akatelier.wood@gmail.com

Do sledećeg posta.












I was wearing:
Verica Rakočević dress (Delijska 3, Beograd),
Akatelier sunglasses,
Valentino bag,
Christian Louboutin heels,
Pinko jacket.

Photos by amazing Marija Andrić

14 comments:

Anonymous said...

Haljna je nerealno lepa!

Anonymous said...

Lili slike su fenomenalne!

Anonymous said...

Nisi slikala inicijale?

Anonymous said...

Jel si trudna?

Unknown said...

Haljina je prelepa, samo da dodje malo toplije vreme i skidamo se u nase duge i lepe haljineee :*


http://lamiastoria018.blogspot.com/2015/04/wild-wild-spring.html

Kenguri said...

Fantastične naočare i Valentino torbica naravno!!
http://kenguristyle.com/

Lili Mitrovic said...

Haha nisam, tako je ispalo na jednoj slici zaista 😂

Lili Mitrovic said...

Hvala!

Unknown said...

Najlepsa!

Anonymous said...

sjajno Lili

Lili Mitrovic said...

🙈☺️

Lili Mitrovic said...

Kada VR uradi :))

Lili Mitrovic said...

U narednom postu ima fotka gde se vide ;)

Lili Mitrovic said...

Kada Marija A. uslika! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...