9 Apr 2015

L'amour is a gift

Spread love because L'amour is a gift. 

The personalised trend is all over in the air. 
And by that I think that more then ever cutsomised products are avialable all over. Seize that moment.
In this post I'm wearing sunnies with my 24k gold initials on them and a t-shirt with a caption I chose. You can order them for you here and here.
Till next post.
***
Ljubav je dar od Boga. Negujte ga.

Personalizovani trend je svuda oko nas. I pod tome mislim da su proizvodi po meri i sa natpisima koje vi želite već globalni trend. Iskoritite taj trenutak koji proizvođači širom sveta nude. 
U ovom postu nosim naočare sa mojim inicijalima u 24k zlatu i majcu sa natpisom koji sam sama i odabrala.
Oba personalizovana komada možete naručiti ovde i ovde
Do sledećeg posta.











I was wearing:
Akatelier sunglasses
Le Motto shirt,
Massimo Dutti pants,
Nine West heels.

Photos by Marija Andrić

8 comments:

Anonymous said...

Savrseno sve! Outfit, slike! Pozadina!

Anonymous said...

Kako su dobro uradjeni inicijali!!

Unknown said...

Predobre su naocare i inicijali su kao saliveni. Sjajna kombinacije a o fotografijama da ne govorim. :*

Novi specijal post ---> http://shineperfection.blogspot.com/

Milica Stanišić said...

Odlican post. Outfit je predivan! Prosto savrsen! Jako mi se dopadaju stikle. Ja inace imam sandale brenda "Nine West" i veoma sam zadovoljna sa kvalitetom , tako da ne sumnjam da su i ove stikle sjajnog kvaliteta. ♥

http://styleonfirstplace.blogspot.com/

Unknown said...

Prelep outfit,svidjaju mi se naocare :D
http://sofija1837.blogspot.com/

Lili Mitrovic said...

Hvala najlepse!

Lili Mitrovic said...

Verujes da su mi jedine one Nine West. Al su dobre slazem se ;)

Lili Mitrovic said...

Hvala!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...