24 Apr 2015

Be the Queen

Na dan svog venčanja svaka mlada želi da izgleda besprekorono. Haljina koju će nositi igra uvek najveću ulogu i neretko se traži ona prava mesecima unapred. 
Lično kada sam se ja udavala imala sam sreće da je bio sajam venčanja tri meseca pred svadbu i zahvaljujući njemu sam pronašla moje dve venčanice koje sam odmah i kupila. 

Ovim postom želim devojkama da skratim put do pronalaska savršene venčanice i prepručim Fabrique haljine. Imala sam priliku da ponesem jednu od ovih sjajnih venčanica prilikom fotografisanja editoriajla "Be the Queen". 
Iz dizajnerskog ugla imam samo reči hvale. Kroj, silueta kao i odbair materijala su svedeni na ono najbolje. Svi modeli u radnji su unikatni što za mene uvek čini i dodatni plus. 

Osećajte se kao kraljica noseći haljine brenda Fabrique.










Pogledajte i ostale postove Anastasije, Zorane, Ive i Jovane klikom na njihova imena. 

I'm wearing:
FABRIQUE wedding gown, 
Hotel Hyatt, Beograd
*Ponedeljak - Subota (12:00h / 20:00h) - obavezno zakazivanje termina
Tel. : +381 63 363 375

Make up: Aleksandra Marković,
Hair by Petar Trubić - City Hair Studio

Photos by Nikola Marinković

14 comments:

Anonymous said...

Haljina je bajkovita!

Anonymous said...

Savrsenstvo od haljine! Idem da pogledam postove kod ostalih :)

Anonymous said...

So beautiful!

Jovana Miljanovic said...

Sjajan post, sve ste odlicno ispale :)

http://jovanamiljanovic.com

Anastasija said...

Lili, slike su ti preeeprelepe!:)

Anonymous said...

Bozanstvena!

Anonymous said...

Gde možemo pogledati slike sa tvo venčanja?

Get Sparkly said...

Ova haljina je najmagicnija od svih sa slikanja. xoxo

http://sparklyget.blogspot.com/

Anonymous said...

И ти си една од оние кои ги следам одамна, не коментирам баш али сега морам после неколкуте последни постови кои ги имаш и се совршени. Едноставно немаш поим колку ми е мило што толку добро напредуваш :) Сликите, комбинациите огромен напредок и огромен плус. Морав да те пофалам :)
И да, преубава си со тоа и венчаницава е уште поубавa! Совршена е, Милена си ја знае работата :)
Исто и фустанот на Јована.

Поздрав Лили :*

Lili Mitrovic said...

Благодарам! А кој пишува?

Rebeca Muñoz López said...

Amazing dresses are a dream!

www.urbanikamoda.blogspot.com

Unknown said...

Vala, prava Afrodita koja izranja iz morske pene! <3
Moramo da ponovimo, ali sa produžecima da malo izdivanimo nakon fotkanja. :*

Lili Mitrovic said...

;) :*

Unknown said...

Prelepa LIli!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...