6 Oct 2014

Pink Fur vest

Ponekad je dovoljan jedan komad u jarkoj boji da izvuče ceo outfit. U našem slučaju ovaj pink prsluk od veštačkog krzna. Fake krzno su dobre vesti za nekoga, ali ja lično uvek dajem pednost prirodnom. Ovaj me konkretno prsluk osvojio bojom. On je efektan i topao, idealan za jesen, nošen preko crne kožne jakne ili duksa. i dostupan je u butiku Pearls and Trash
Polučizmice Givenchy su od prošle sezone ali čini mi se da ih nisam slikala ranije za blog. One spadaju među omiljenu obuću koju imam i posebno sam ponosna na njih. 










I was wearing:
Pearls & Trash fur vest and pants,
Pink leather jacket,
Givenchy boots,
Sunnies - Armani

Photo - Nada Mašić

10 comments:

Ivana Split said...

Divan je prsluk, posebno mi se sviđa ta jarka roza boja. Super je što je ostatak odjevne kombinacije crni pa se baš ističe...i taj crni remen lijepo istakne struk.

http://modaodaradosti.blogspot.com/

Ivanasdiary said...

Prsluk je prelep :))

Anonymous said...

Bas se vidi napredak u stilu sada kada te neki butik oblaci i profesionalni sminker dotera :) Prelepo zaista!

Lili Mitrovic said...

Vidi, prosto moram da napisem neke stvari da bude jasnije. Ja na svom blogu plasiram svoj licni stil. Kada je u pitanju saradnja sa nekim butikom biram stvari iskljucivo po mom ukusu a ne zato sto je po vasem misljenju to neko drugi sklopio.

A sto se tice sminke i frizure, kosu sam opeglala sama i blago natapirala u zadnjem delu. Smoky eyes mi je uradila moja draga Aleksandra po mojoj inicijativi. Nisam isla u skolu sminke i kada zelim jacu sminku ona uvek pripomgne. To je moja prijateljica.

Unknown said...

Ja obožavam tvoje postove! Kombinacija je fenomenalna! Čekam prvi post na "mama i beba" ;) http://lamiastoria018.blogspot.com/

Lili Mitrovic said...

Hvala puno draga!
Bice i poneki post sa Tinom ;)

Anonymous said...

nisam ni mislila da te neko drugi obuce fizicki i odabere komade vec da te oblaci tj daje garderobu neki butik koji ima ime i kvalitetne komade te je otuda i lako biti stilizovan. Bez uvrede.

Anonymous said...

Givenchy?

Lili Mitrovic said...

Potkrala se greska, u postu je ok, ispravljeno.

Anonymous said...

This blog was... how do I say it? Relevant!! Finally I have found something
that helped me. Cheers!

Here is my page - women fashion w

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...