24 Oct 2014

"V" mini collection

Na reviji studenata i diplomaca u organizaciji Perwoll Fashion Week-a sve je proteklo u savrsenom redu.
I vise sam nego zadovoljna celom organizacijom. Tražilo se mesto viška i mnogi su stajali.
Na našoj zbirnoj reviji sam prikazala mini kolekciju od 5 modela inspirisanu geometrijim i trouglovima. "V" je naziv kolekcije jer se u svim modelima potkralo baš to slovo u vidu V bretela. A V slovo za mene ima emotivni i plus modni znacaj. V kao Valentina, ime moje ćerkice, i V kao Vogue, omiljeni časopis.


Svi modeli su unikati, rađeni za sezonu proleće leto 2015, i dostupni su za prodaju i probu. Za sve informacije možete poslati mejl na amolusso@yahoo.com

Hvala svima koji ste došli da me podržite! A hvala i svima vama koji ste mi slali poruke podrške.












-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 
 Svi modeli su unikati, rađeni za sezonu proleće leto 2015, i dostupni su za prodaju i probu. Za sve informacije možete poslati mejl na amolusso@yahoo.com 

Odeća Lili Mitrović
Obuća Deichmann.

1 comment:

Ivana Split said...

Kolekcija je prekrasna...Mislim da mi se naviše sviđa treći model, ali zapravo je teško izdvojiti jer iako imaju tu neku poveznicu, svaki je jako zanimljiv i konstrukcijski i po detaljima koji variraju. Odlično!

http://modaodaradosti.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...