10 Oct 2014

Chase your dreams

Danas vam predstavljam jednu veoma jednostavnu a po meni efektnu modnu kombinaciju. Sastavljena je od dve stare stvari iz prošle sezone i dve nove. Dobre stvari uvek ostaju a u mom slučaju su to torba i kožne helanke. 
Šta je to što vi prenosite iz sezonu u sezonu?














I was wearing:
OLI M. sweater,
Thomas Sabo bracelet,
Nine West shoes,
No name leather leggings.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Make up - Aleksandra Marković (063 800 16 12),
Photos: Thanks to Aleksandra Milošević: (060 03 01 604), aleksandramilosevicbps@gmail.com

8 comments:

Anonymous said...

Ovo mi je savrseno!!!

Anonymous said...

Ti si jedna prelepa zena sa stilom! Sve mi se svidja sem ovog dzempera-duska, malo mi je presaren za moj ukus, ali ako je to moderno i svidja ti se, onda OK :) Pozz

Azize Demishi said...

Edna od podobrite kombinacii sto gi imam videno vo posledno :)

Lili Mitrovic said...

Blagodaram!

Lili Mitrovic said...

Hvala!

Lili Mitrovic said...

Drago mi je da ste se pronasli u outfitu! :)

styleoutbyjasmina said...

fina kombinacija, i lepa ti :)

http://styleoutjasmina.blogspot.com/

Unknown said...

Helanke/pantalone, ti stoje ooodlicnO!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...