4 Oct 2014

Fashion is instant language

Crno i belo su po meni van vremenski spoj. Kao što je i ikona stila - Audrey Hepburn. Noseći ovu kombinaciju osećala sam se odlično! Jer je moda instant jezik za sporazumevanje između okoline i vas. 
Uživala sam u udobnim helankama od likre, kaputu od najfinije vune i damskom crnom šeširu. I verujte mi tog dana sam dobila ono što sam želela.

U čemu se Vi najbolje osećate i da li smatrate da odeća koju nosite može da vam pomogne da stignete tamo gde želite?


















I was wearing:
Verica Rakočević coat and flats,
Pearls and Trash hat, pant and shirt,
Bag - hand made, non brended.

Photos by Nada Mašić

5 comments:

la modestie avec le style said...

Prelepo, torbica daje posebnu draz ovom autfitu :)

http://lamodestieaveclestyle.blogspot

Anonymous said...

Mislim da je šešir letnji i da bih trebao da bude od nekog drugog materijala.

Lili Mitrovic said...

Nije letnji, od vune je, samo je urađen da deluje tako.

Anonymous said...

Prelepa si! Kako se sminkas?!?? Veoma si napredovala!!! Pratim te!!!

Ivana Split said...

sjajno izgledaš u ovom damskom looku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...