18 Oct 2013

Wannabe Collection

Bila sam pozvana na ekskluzivno predstavljanje prve modne kolekcije časopisa Wannabe. Kao modni dizajner, nije mi promakao momenat dobro ispraćenih trandova, kao i dobar kvalitet materijala. 
Sako koji sam spazila čim sam došla, isprobala sam i slikala se u njemu. Jako je prijatan i daje instant osveženje svakoj kombinaciji. Na primer ja sam došla u potpunosti u crnom, sa čizmama koje su imale print i jednobojnom tašnom. Ova boja sakoa je iz momenta osvežila kombinaciju. 

U ovom postu ćete naći samo par fotografija kolekcije, ali ceo asortiman možete pogledati i vi uživo u Ušću, a i u radnji Supermarket. A možete i kupiti onlajn na sajtu Wannabe Shop













I was wearing:
Non brended leggings,
Michael Kors bag, 
Fendi boots,
Pinko jacket (black),
Wannabe Collection jacket (pink)

14 comments:

Anonymous said...

Koliko si visoka?

Anonymous said...

Joj kako ti je pletenica divna! Bas se vidi da se malo vise trudis oko detalja!
Mislim da bi ovaj crveni sesiric na tebi bio pun pogodak! :)
Sto se tvog outfita tice, nista posebno, makar esarpa neka, otvorila bi kombinaciju jako, jako!
Kako si zadovoljna izborom i kvalitetom W kolekcije? Deluju mi jako skupi za dizajn koji nude....

Unknown said...

Sako je divan!

Unknown said...

Predivna!
Torba <3

Anonymous said...

Ko je ovaj klovn sa crvenim sesirom?
Koji materijali su zastupljeni u kolekcijama?

Lili Mitrovic said...

1.70

Lili Mitrovic said...

Hvala Vam na komplimentima.
Što se tiče cena, malo su jači, ovaj sako je oko 10.000 din.

Pozdrav

Lili Mitrovic said...

I ja sam odusevljena

Buca said...

Sjajno si izgledala:) Ta njihova kolekcija mi je nekako bezlična, 100x viđeno, ali super ako su kvalitetni materijali.

Anonymous said...

e ako si.. manje si..

Maja said...

Ti si zaista jako lepa, mislim da se to vise vidi na nekim spontanim fotkama nego kad poziras.
Pletenica je savrsena!

Anonymous said...

sto se w kolekcije tice i jeste na nivou wannabe- u prevodu jedno veliko nista, a kao prvo pretenciozne cene ne prate kvalitet. ti si mnogo lepsa kada se ne pucis, mnogo prackasto i raspeceno delujes, da ne kazem kao radodajka neka. veliki pozdrav!

Anonymous said...

Opet sve crno,blijeda sminka...

dictionaryoffashion said...

Bas je super taj blejzer :)

http://www.dictionaryoffashion.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...