15 Oct 2013

StilBook inspired mini editorial

Dok smo čekali da dođe vreme proglašenja pobednika nagradne igre, Jelena i ja se uopšte nismo dosađivale. Napravile smo naš mini editorial. :)
Ovo je bila moja brzinska selekcija outfita za vreme Stilbook event-a. 

Još jedan outfit imam spreman za vas :) Sa obzirom da je modni časopis StilBook bio domaćin, nas dve smo se inspirisale temama koje je ovaj časopis obradio u sadašnji i prošlji broj. Ona je uzela Hičkokovu ženu, a ja sam uzela Fleur de Lis (u prevodu ljiljan) kao inspiraciju. 









FLEUR DE LIS inspired outfit




Me and Jelena 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 I was wearing
ALL XYZ 



26 comments:

Anonymous said...

Dzemperak je super, ciji je? Jojjj breee sta radis sa nogama kako stojis izgleda kao da imas krive noge?! Super je kombinacija, i jako si lepa sa jacom sminkom i napokon drugacijom frizurom da nije samo pustena kosa. Popravljas se koga god da slusas!

Anonymous said...

sto se tice garderobe, nema puno pomaka. opet brkas loncince, ali moram ti pohvaliti frizuru, boja kose ti je odlicnaaaaaa sad, mislim da i sama vidis koliko ti bolje stoji,sminka je supeer. mnogo se vise trudis da izbacujes postove i nesto novo pokazes, slike su ti bolje. samo tako nastavii..

Lucy said...

Love your skirt! Lucy www.tpinkcarpet.com

Anonymous said...

haaaaaaaaaaaaaaaahahahahhaah

Anonymous said...

Prelepe slike!
Prvi outfit je odlican, divno ti stoji taj dzemper!

Anonymous said...

Divnaaa... treba cesce ovako da vezujes kosu... Super post Lili :***
kaca

Anonymous said...

Imas dve skoro iste slike, skini jednu. Super su oba outfita odlicno! Stojis jezivo imas li O noge?

Anonymous said...

Kombinacije su mi sasvim ok,ali imam nekoliko zamjerki.Moras da naucis da poziras,poze koje zauzimas su totalno neprirodne i samo istices svoje nedostatke.Mozda da se konsultujes sa nekim modelom.Drugo,xyz nije brend nego butik i ne mozes za garberobu da napises xyz.Znamo da su stvari iz tog butika,ali nas zanimaju konkretni brendovi stvari.Mene na pr interesuju ove bez ravne cizmice

Anonymous said...

Super Lili :)

Anonymous said...

Na poslednjoj slici u roze dzemperu si apsolutno prelepa...
Mnogo mi se svidja cela ta kombinacija, svaka cast! :)

Pozdrav!

Anonymous said...

slazem se za sve

Lili Mitrovic said...

Moram da napisem nesto u svoju odbranu. Toliko sam se dobro zabavljala da sam zaboravila da popišem imena brendova stvari. Učenje o tome sta je Xyz smatram apsolutno suvišnim.

Da odgovorim na pitanje - cizme su Michael Kors, suknja ne znam cija je, ali kome kod je budete pokazali tamo donece vam je jer su svi strasno ljubazni. Majca i jakna su takođje Michael Kors.

Prva kombinacija je čini mi se Pinko, ali nisam sigurna. Cipele su Zarine.

Lili Mitrovic said...

Michael Kors

Lili Mitrovic said...

Hvala, pozdrav.

Unknown said...

Suknja je fantasticna!

Tatjana Jovanović said...

Rozi dzemperic i cizme su preslatki ! P.S. Svaka cast za osvojenu torbu <3 !

Anonymous said...

Ako zelis da se ozbiljno bavis blogovanjem i postujes svoje pratioce,sopstvena zabava ti ne smije biti na prvom mjestu.

Lili Mitrovic said...

Sta je lose u tome provesti se lepo i zabavljati se?

Lili Mitrovic said...

Hvala, jako je mekan i prijatan.

Lili Mitrovic said...

A za torbu, nisam mogla da verujem, bila sam presrecna! Prvi put u zivotu sam osvojila nesto :)

Lili Mitrovic said...

Delim tvoje misljenje! :)

Anonymous said...

Naprotiv,treba se zabavljati,ali prije svega biti odgovoran prema svojim pratiocima i ne postavljati polovicne postove.Sve je iz xyz.Stvarno???Neko ko se ozbiljno bavi ovim bi naveo brend svakog komada.Na pr Tamari Glam&Glitter se ovo nikada ne bi moglo desiti.Ali,zato je ona tu gdje jeste...

Anonymous said...

Stvar je da ti svrckas po buticima i kombinujes garderobu a ne da dobijes sve na gotovo!

Lili Mitrovic said...

Evo danas cu otici do Xyz, i ubacicu kasnije tacne brendove.

Lili Mitrovic said...

Ovo ja nisam kupila, to su stvari koje sam isprobavala i slikala spontano. Nista nije na gotovo. Ne znam sta ste tacno mislili?

Anonymous said...

suknja, dzemper, cizme- fantasticno!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...