8 Oct 2013

New hair color

Prošlog vikenda sam bila na značajnom seminaru za mene. Naziv je bio "Kreirajte svoj imidž pomoću boja" 

Predavač, Susan Cambell ima svoj brend farbi za kosu. Predavanje se sastojalo iz dva dela. Teorijski deo i zatim praktički gde je publika mogla da učestvuje. U drugom delu sam se prijavila kako bih dobila odgovor na pitanje koja je idealna boja kose za moj ten? Odgovor je bio prost - ona boja koja vam je prirodna. Ali postoje izuzeci. Na primer, ako imate svetli ten a prirodna vam je tamnija kosa, onda mozete eksperimentisati sa svetlijim tonovima. Ali, ako imate srednji ten kao ja, ili taman ten, onda su za vas samo tamni tonovi boje kose. Ako baš priželjkujete svetlije, onda i za to ima rešenja - da postanete bronde. Bronde je zapravo spoj reči brunette i blonde.
Kako to izgleda možete videti na poslednjoj fotografiji.

Ja sam svoju kosu potamenela po Susan-inom savetu i smatram da više odgovara mom tenu nego prošla boja. 



Predavač, Susan Campbell


Dobila sam savete i koje su idealne boje garderobe koje idu uz moj ten.




Idealno rešenje za one sa tamnim ili srednjim tenom koji priželjkuju svetlije tonove - boja kose BRONDE


I was wearing:
Zara shirt,
Burakuyan boots, 
Non brended pants,
Accessories: Six
Hair: Studio Prostor,

Armchair: Salon nameštaja Dezen




15 comments:

Jovana Miljanovic said...

Svidja mi se nova boja, vuce na crvenkasto :)

Anonymous said...

Nova boja je odlicna! ;) I stajling ti je mackast nacisto!

Anonymous said...

Boja, prelepa! Ide uz tvoj ten bas. Kombinacija super! Gde su kupljene pantalone?

Lili Mitrovic said...

Cao, u Skoplju.

Anonymous said...

Meni se vise dopadala prosla nijansa.Ova na crvenkasto ti dodaje par godina...Takodje smatram da su puno ljepse nekolike nijanse na smedjim i plavim kosama,tipa pramenova koji se prelivaju ili flambojaza,nego kad je cijela kosa u jednoj nijansi.Prelivanje bojs i pramenovi daju punocu i volumen

Anonymous said...

Hvala!! ;)

Anonymous said...

Pramenovi su passe!

Anonymous said...

U kom to svetu su pramenovi passe molim te?
Pritom,ne mislim na one grozne pramenove a la satiranje vec pramenove kakve nosi Zizel,J Lo,Izabeli Fontana...

Anonymous said...

Jesu one magistrale po glavi,ali sjencenje kose je nesto sto je svjetski trend

Anonymous said...

Sencenje i pramenovi su dva razlicita pojma...sa svetlijom bojom Lili izgleda ispijeno a ovako se zena vidi i bez sminke, nije kao Casper!

Anonymous said...

Najlepsa kosa ti je na koveru, ali lepa si devojka tako da ti manje vise sve mnogo dobro stoje! Samo tako nastavi, ne obaziri se na negativne komentare. Ljubac :*

l said...

Mnogo mi se svidja boja, ali mislim da bi ti ona satirana sa zadnje slike saavrseno stajala :)))

Anonymous said...

boja je kao isprana crvena i polu ljubicasta. nikakva je i nije sad nesto ni da ti savrseno stoji..

UNA nakit said...

Boja ti je odlicna, i bas ti lepo stoji!

Fashiondisease said...

lepo ti stoji :) prelazis u hladnije tonove :)
http://fashiondiseaseeee.blogspot.com/
https://www.facebook.com/fashiondisease?fref=ts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...