17 Oct 2013

VIDEO: What's in my bag - Tina edition

Snimljen je prvi Youtube video. Inspiracija mi je bio tinin omiljeni hobi, da rovari po mojoj torbi :) Da se razumemo, ona ima sve svoje igračke, i ima čak dve moje torbe  napunjene raznim stvarima za njenu uzrast ali to joj nije jednostavno zanimljivo. Ne zamerite na kvalitetu, još sam nova u svemu ovome i tek ću se snalaziti. Kada odete na originalni link samo vas molim da izaberete rezoluciju 720 ili hd da bi se lepo i jasno viselo sve. Ovde mi je nažalost dao samo opciju niskog kvaliteta. 

Video u visokoj rezoluciji možete videti ovde



11 comments:

Tatjana Jovanović said...

Deca defitinitivno vise uzivaju u ovakvim stvarima vise nego u igrackama :))) , sladak post <3 !

Anonymous said...

Presladak video,ja imam kcerku koja kao tvoja najvise voli moju torbu. Obje ste preslatke,detaljno pratim sve sto pises i radis,divna si prelijepa i posebna,ne kao vecina blogerica koje dobijaju neku odjecu pa kombinuju i slikaju..i sve su iste. Ti si prepoznatljiva i vidi se da nosis ono sto zelis i sto se tebi dopada. I po mom misljenju ne treba da se mjenjas,kad procitam ove negativne komentare,o tvom stilu,nogama poziranju,pitam se zasto te prate i komentarisu kad im se toliko ne dopaas. Meni si super. Pozdrav iz BiH,Sarajeva :)

Anonymous said...

Joj kako je slatka! Definitivno treba da napravis kutak za mame i decu, ako mozes da odvojis vreme i posvetis se tome! Tina je u svakom drugom postu. Super video, jos je sladji zato sto ne vadis ti, nego TIna stvari :) Pozz, N

Anonymous said...

Lepo receno,slazem se!!! :)

Anonymous said...

divno :-)

Anonymous said...

Cerka je preslatka,nadam se da tvoj glas ne zvuci ovako uzivo

Anonymous said...

Odakle si?Nebih rekla da si Beogradjanka po govoru...

Lili Mitrovic said...

Iz Skoplja.

Anonymous said...

Divno :))

Anonymous said...

kako ti je pravo ime?

Sanya said...

Prezgodna mama :) Odlican video, a devojcica je preslatka. Prvi put se susrecem sa tvojim blogom i zaista mi se svidja :)

Pozdravii,

http://llgwoman.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...