7 Nov 2012

Wild Cat!

Ovo je moj rođendanski outfit! On je bio drugog novembra, samo što nisam stigla pre da okačom ovaj post.
Proslavila sam ga na ručku sa najbližima. Nisam imala puno vremena za slikanje jer sam žurila na ručak. Prilažem samo par slika! :)
Ovo je moj omiljeni sako ovih dana pa sam ga i za rođendan nabacila!
Majca je nova iz Zare sa likom risa, svilena i veoma prijatna za nošenje, ostalo je iz straije sezone. Slika mog anđela na kraju:)
***
This is actually my birthday outfit. It was the second of november! I was going late on a lunch so I made a quickee outfit post! I love the wild cat Zara shirt, it's pure silk and very pleasent for wearing!
Photo of my sweetie at the end!:)
Posting a few photos.. Tell me what you what you think?









 I was wearing: 
Zara shirt and heels,
Supertrash jacket (radnja Supermarket) 
Bvlgari and dkny rings,
Guess jeans,
Ray Ban (wayfarer) sunglasses, 
Opi nailpolish (we'll always have Paris)

11 comments:

Lejla said...

Hoću i ja tu macu na majici :D

Unknown said...

Majica na macu je savršena!

A.
FASHION IMPERATIVE
Official Facebook Page

Unknown said...

Majica je odlicna :)

Marija - Victima Perfecta said...

Volim bluze sa printom divljih macaka <3

Styleofblonde said...

I really like your shirt :) It's great

Tatjana Jovanović said...

Jakna je sjajna, super je kombinacija!

Anonymous said...

Ne svidja mi se jakna, sve ostalo je ok!!!

Anonymous said...

Pre koliko si se porodila?? Jesi li vratila staru kilazu?? Izvini, mozda je pitanje privatno, ali i ja sam se porodila pre sest meseci i vratila sam kilazu, ali me muci stomak, koji nikako da spadne!!!Bas si zgodna!! Vezbas li???? Pozdrav!!!

Lili Mitrovic said...

Ćao!
Porodila sam se pre 5 meseci...
Hvala na komplimentima!!
Sto se vezbi tice radim samo trbušnjake, 100 komada pre spavanja.
A noge mi masira jedna devojka protiv celulita i nakon 10 tretmana, zovem je jednom nedeljno na odrzavanje. Masira i stomak takodje, mogu ostaviti br?

Anonymous said...

Ok!!! Hvala ti!!! Broj mi ne znaci jer nisam iz Beograda!!! Blog ti je super!! Pratim te!!!

dictionaryoffashion said...

Majcica je predivna... :))

http://www.dictionaryoffashion.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...