5 Nov 2012

My favourite fur jacket

Moja prijateljica i šminkerka Aleksandra je bila juče do mene i tako smo spontano odlučile da me ona našminka i uvije kosu za promenu. S obzirom da ne mogu puno da izlazim na modna dešavanja i u gužve zbog obaveza oko bebe ja kad ugrabim vremena uradim outfit post! Slatkica je uvek sa mnom i tada je najmirnija! Bitno joj je da sam ja u blizini i onda može sve :) Hoću da iskoritim ovaj post da se izvinim ljudima koji su mi poslali  brojne pozivnice za revije na mail.

U ovom postu nosim moju omiljenu bundicu, sa helankama koje sam kupila još prošle godine, ali su tek sada ugledale dan. I reybanke su tu! Volim kako ove naocare spuste svaki elegantniji outfit i dodaju mu malo opasnosti i šika! Dužu tukniku koju nosim printom najavljuje zimu i tako se i našla ovde.



***
My friend and make up artist Alexandra conviced me yesterday to curl my hair and do some make up for a change. Since I do not have much time to go to fashion events beacuse of the crowd and commitments around the baby when I grab some time I do an outfit post! My Sweetheart is always with me, and then I'm free to do some work. I want to take the ocasion to apologize for not answering on the fashion show invatations sent on my mail.

In this post I wear my favorite fur jacket, with tights that I bought last year, but didn't hav etime to wear them. And the reyban sunglasses are here! I love how these glasses calm down every elegant outfit and add a little bit of danger and chic! The print top announces winter and thus is found here.









I was wearing:
Nello Santi fur jacket (Sava centar)
Stradivarius top
Philippe Matignon leggings (Golden point)
Zara shoes
LV bag
Rey ban sunglasses
Make up by Aleksandra (063-800-16-12)


40 comments:

Anonymous said...

Gotovo nikad ne komentarisem, al ovo moram! Imas lijepu kosu, lijepe crte lice, jako dobru figuru, sto ce reci da ti sve lijepo stoji. Medjutim, ova duzina tunike na ovu duzinu bunde, pa jos helanke (carape) sa tim radom po dnu su ti potpuno isjeckale figuru. Pogled mi luta, ne znam gdje prvo da gledam od soka. Cipele takodje odskacu, tako da mislim da je u svemu ovome najsretnija bunda i torbica. Sto se kolora tice opet promasaj, probaj da uz ovu bundu nois neke toplije tonove, npr. bez i dzins, uz koji ce ti kombinacija djelovati urbanije, jer iako si udata mlada si, da bi nosila `tetka` kombinacije. Probaj da se poigravas na malo moderniji nacin i dopusti da tvoja ljepota dodje u prvi plan uz nesto malo svedenije. Ana

Anonymous said...

Da dodam i ovo - ako vec volis ovu tuniku i helanke probaj da ih nosis uz neke ravne cizme, tipa Ugg i uz neki ogroman dzemper u sivoj, crnoj ili cak nekoj potpuno kontra boji, npr, crvenoj. Ana

Anonymous said...

Top i bretele od brusa? Ne nikako, ni slucajno!

Anonymous said...

Kombinacija za blog ili za žutu štampu?

Anonymous said...

jaoj nemogu da verujem ocima-i ko je tebi poslao pozivnice za reviju -trebala si ove stikle-hahhahahah-katastrofa

Anonymous said...

JA SAM CULA DA JE DEVOJKA IZ NEKOG MAKEDONSKOG MALOG MESTA>" SELA-TAKO DA U OVU KOMBINACIJU BI MOGLA TAMO SETAT....POZDRAV IZ PODGORICE

Anonymous said...

HAHAHAHHAHAAH

Kim said...

Loooove the coat it looks so warm!

Kim
http://oohlaluxe.net

Anonymous said...

Kako ste samo ljubomorne!
Devojka sa odlično obukla!

Ivanasdiary said...

Sa sminkom ili bez ti si naprosto predivna :))

Anonymous said...

Koji je model RB naocara ?

Lili Mitrovic said...

Wayfarer.
Pozdrav

Anonymous said...

A jel pise jos nesto ?
Posto imam i ja Wayfarer ali nisu takve, tj. cini mi se da nisu. A ove tvoje mi se bas dopadaju.

Anonymous said...

Kosa i sminka idealne,treba uvek tako da nosis,predivno ti stoje! :***
Katarina

Unknown said...

Jako si lijepa!

A.
FASHION IMPERATIVE
Official Facebook Page

Lili Mitrovic said...

Pise folding wayfarer na samim naocarama jer su na preklop, a tacne oznake na jednom delu naocara su rb4105

Tina Maxima said...

Kako je lepa bundica!Deluje tako toplo i mekano,bas ti stoji super
kiss

Unknown said...

Mnogo lijepa mlada mama!
Cestitam na bebi i novoj ulozi mame!

>>>>> milna89.blogspot.com <<<<<<

Anđela Vitorović said...

Šminka je savršena! :)

Anonymous said...

jaoj kakav haos majkoo,trebala ti je ovakva kombinacija da bi dobila komentare.....

Natasa said...

Divno izgledas :) Bunda je fantasticna :)

Anonymous said...

Gde si ti isla ovako obucena?
Jesi li primetila da se ljudi oko tebe grohotno smeju kad prodjes?

Lili Mitrovic said...

Do kafića Šeher na Senjaku sa drugaricom!
Mene ne zanima da nosim pocepane famerke, zalizanu kosu ili da izigravam muškaraču! Moj stil naprotiv slavi ženstvenost i obline!
A hvala Bogu sada je došao trend da konačno žena izgleda kao dama i da može da pokaže malo raskošnosti i luksuza!

Lili Mitrovic said...

Hvala!

Lili Mitrovic said...

Hvala, za to se pobrinula moja drugarica i šminkerka Aleksandra.

Lili Mitrovic said...

Thanks*

Lili Mitrovic said...

Hvala! Sad imam malo više vremena i pomoći pa mogu da eksperimentišem!

Maja said...

Odlicno Lili , uvek lepa, sredjena i nasmejana :)

Anonymous said...

Super ako te to ne zanima,ovako izledas bas lepo...daj molim te. Cirkus hodajuci!

Anonymous said...

Ovo je zenstveno?!?!?!?!?!?! Phahahahahahahah

Aleksandra said...

Kako ti je pravo ime? Lili ili je to nadimak?

Anonymous said...

Ne znam zasto krijes ime????

Lili Mitrovic said...

Ne vidim zasto bi tu stajalo moje pravo ime sa dokumenata. Ne krijem ga, na facebook profilu je napisano celo ime i prezime;)
Pozdrav!

Lili Mitrovic said...

To malo mesto selo se zove Skoplje, za vasu informaciju ima 500 000 stanovnika!
Nek ste mi zdravo!;)

Anonymous said...

lepa devojka, dobre cvidze.... i nista vise

Anonymous said...

San snova!

Anonymous said...


Via a touch time you need to do some research, you will discover many practitioners who can fit their style of sizegenetics into your need to get a man to man sizegenetics. As soon as you go for a well designed website, will not likely only be capable of find descriptions of an services offered, you have to be happy to find a description associated with the particular modality where did they use when they perform a gay sizegenetics. You can find numerous places concerning the Internet that are able to guide you for your search, in addition to the better ones could well be ready to limit any search merely do by location.
http://buysizegeneticsonline.tumblr.com/

Unknown said...

Stvarno si prelepa, briga te za komentare. Ali, toliko si lepa da nema potrebe da previse naglasavas to po svaku cenu i uvek. Iskusno oko to vidi, ne brini. Sve najbolje!

Anonymous said...

Po čijim kriterijumima?

Anonymous said...

Gorgeous jacket!!!
If you have time check my blog for more fur jackets :)

http://novembrebeaute.blogspot.gr/p/fur-shop.html

Thank you,
xxx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...