22 Nov 2012

Amo Lusso Clutch Bag

Priča o luksuzu se nije zaustavila na ogrlici i narukvici! Zbog velikog interesovanja za nakit koji sam dizajnirala u saradnji sa brendom Una, nakit sa ogrlice se preneo i na klač torbicu Amo Lusso! Brend predivnih torbica Addicted mi je izašao u susret da moju zamisao pretvori u delo!
Klač torbbica Amo Lusso for Addicted predstavlja savršen modni dodatak za tablet računare koja se uveče lako pretvara u elegantni modni izbor za noćni izlazak ili večeru.

Ogrlicu Amo Lusso for Una nakit su ove nedelje poneli blogerka Zorannah, pevačica Teodora Baković i blogerka Jovana Radojčić! Svaka od njih je ogrlicu iznela savršeno! Naručite ovu ogrlicu OVDE

Za vas sam pripremila post u mojoj kućnoj varijanti za promenu. Slike su nastale na mojoj omiljenoj fotelji uz novu klač torbicu, u ovom slučaju kao torbica za ipad :) Naručite ovu torbicu OVDE.




***
The luxury story continued it self on the new clutch bag that I designed for Addicted!
The Amo Lusso bag is the perfect accessory for tablet computers that are easily transformed into evening fashion choice for a night out or dinner. The necklace Amo Lusso for Una this week was brought by Zorannah, singer Theodora Bakovic and Jovana RadojčićEach of them matched the necklace perfectly
This time I prepared for a post of me in my home version for a change. 
The photos were taken in my favorite chair with my Amo Lusso for Addicted clutch, in this case as a bag for the iPad :) 







Moja predivna ćerkica i mama :)









Naručite ovu torbicu OVDE

I was wearing:
Juicy Couture sweater,
Thomas sabo bracelet,
Fcuk watch,
Ugg boots.

24 comments:

Ivanasworld said...

preslatke ste ti i bebica :)

Svetlana said...

Torba je prelepa! Ti i bebica ste preslatke <3

Unknown said...

puno si mi lepsa sa manje sminke. bebce je ko bombona, volim sta ima nas mama blogerki ;-) xo


lifestylenotesbyaf.blogspot.com

Unknown said...

videla sam kom na nasem blogu, dvojac smo a ja sam mama ;-) zanima me nova ideja koju ces da sprovedes. x. Filipa

Anonymous said...

Mnogo mi se dopada torbica!
Idem da narucim!
Maja

Anonymous said...

Pratim tvoj blog odnedavno i nestrpljivo iscekujem svaki novi post!
Divna je torbica!
A ćerkica ti je preslatka!

Anonymous said...

Slazem se s komentarom gore!
Mogla bi cesce da izbacujes!

Anonymous said...

Koliko kosta torbica?

marama said...

Preslatki ste ti i cerkica =)
Lep je clutch =)

Slađi said...

Bas ste slatke obadvije! Torbica je jako ljepa!

Unknown said...

Divna torba, kao i nakit!

Lili Mitrovic said...

35€ ili 3500 din.
Pozdrav

Lili Mitrovic said...

Pa ićiće više u smeru mama i beba u modi:)))

Lili Mitrovic said...

Hvala, saljem i u Makedoniju sve!
Samo reci ako nesto treba;)
Postarina plaćena!

Lili Mitrovic said...

Zahvaljujem!
***

Anonymous said...

Trenerka je savršena! Dopada mi se što si uradila post u kućnoj varijanti, to niko od blogerki ne radi.
Tako si lepa i prirodna...

Pozdrav!

Anonymous said...

Hoceš možda i masku za tvoj iphone da dizajniras?
Poz iz Cg?
Jedva čekam da mi stignu ogrlica i narukvica!!

Lili Mitrovic said...

Hoću, biće to nastavak priče luksuza!
Bice elementi sa ogrlice!!
Jedva čekam da je stavim:)

Anonymous said...

Uređujemo kuću ja i suprug, pa ne zanima gde ste kupili fotelju?
Torbica je savršena, mislim da ću je naručiti!

Poz iz Cg!

Anonymous said...

Bravo bravo! Torbica je savrsenstvo!


peculiarchick.blogspot.com

Anonymous said...

P.S. Pratim te! Svrati:


peculiarchick.blogspot.com

Unknown said...

evo i mene-pa ovo je predivno!!!!!!!!!! mnogu mis e sviga-divan nakit i torbica!!!

Denisa said...

Very nice idea and pics. You look great. Have a nice day.

http://www.fashiondenis.com/

Lili Mitrovic said...

Hvala Anita!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...