6 Nov 2012

In love with the Hat!

Pre neki dan sam bila do kafića Šeher sa drugaricom. Pored se otvorio butik "Marina Moda" sa veoma ekskluzivnom robom. Zapala mi je za oko jedna kapica u izlogu i morala sam da je probam! Da li sam je uzela govore slike dole! :)

A za sve zlonamerne anonimuse od prošlog posta citiram svoj odgovor na jednog od njih:
Anonimus: "Gde si ti isla ovako obucena? 
Jesi li primetila da se ljudi oko tebe grohotno smeju kad prodjes?"
Ja: Do kafića Šeher na Senjaku sa drugaricom!
Mene ne zanima da nosim pocepane famerke, zalizanu kosu ili da izigravam muškaraču! Moj stil naprotiv slavi ženstvenost i obline! 
A hvala Bogu sada je došao trend da konačno žena izgleda kao dama i da može da pokaže malo raskošnosti i luksuza! 







Veliki osmeh da komentarišu anonimusi :))
POZDRAV DO SVIH ANONIMUSA!




I was wearing:
Romy Collection Firenze,
Elisabetha Franchi jacket,
Mango shirt and pants,
Kathy bag,
Swarovski watch,
Rings Bvlgari B zero collection,
Gold ring - Dkny
Zara heels.

40 comments:

* Milica * said...

prva fotografija je fantasticna!

Maja said...

Bas ti lepo stoji i lepo je sve uklopljeno :)

Anonymous said...

prelepa...fashionista!!! ;)

Anonymous said...

1) prelepa si!
2) pod hitno da ti neko pomogne oko stila ukoliko zelis da budes modna blogerka
3) ovu torbu baci molim te
4) kapa ti savrseno stoji, ali savrseno
5) kineski butici su prepuni ovakvih jakni i zbog toga ti ova jakna unosi dozu jeftinog izgleda
6) ove cipele su prelepe ali nikako uz ovu jaknu i kapu
7) u svakom drugom postu nosis istu majicu, a butici su prepuni divnih majica koje mozes daleko bolje kombinovati.

Drugarica i ja ti drzimo fige!

Anonymous said...

Liliiii prelepa si!!! :) kapica je fenomenalna,moram da pronadjem neku slicnu! :) molim te objasni mi kako uvijas kosu,cime i da li samo donji deo?
P.S. Ne obaziri se na te zlobne komentare,prelepa si i sta god da obuces ti divno stoji!
:* Katarina

Ivanasdiary said...

Bela boja ti predivno stoji, a ova jakna je bas dobra :))

Anonymous said...

hahaha osmeh je fenomenalan :D
ma pusti ih neka komentarisu, voleli bi oni da znaju kako da ucine svoj zivot interesantnijim i lepsim, ali posto ne znaju samo sede za kompom i pisu gluposti po raznim blogovima, ja takvim osobama kazem "HAVE A LIFE!" jer bi oni voleli da imaju to sto ti imas, i da budu ono sto si ti!
Samo napred i ne osvrci se na druge jer se u Srbiji uspeh ne oprasta!
Od skoro pratim tvoj blog, i za ovo kratko vreme sam primetila da si ostvarena zena u svakom pogledu, sto je san svake devojke i cestitam ti na tome.
Sve najbolje, pozdrav
Tatjana B

Lili Mitrovic said...

Hvala na lepim rečima!
Kosu sam odnedavno krenula da uvijam, to radim presom koja je tanja, krenem od sredine kose, negde kod uveta, uvijem oko prese i onda izvučem kosom ravnom linijom u vazduhu.
Mogu da stavim neki link tutorila sa youtuba ako nađem.

Pozdrav!

Lili Mitrovic said...

Hvala!
Torbu ako mi verujes prvi put sam ponela ovde, to mi je poklon.
Jooj, a jaknu sam uzela prošle godine jako skupo, kad još nije ni bilo naslućenih kopija... Sad ih ima svuda, u Zari je slična bez lanaca 100evra.

Ali ja nisam zažalila za ovu, jako je kvalitetna i lanci nisu promenile boju.

Pozdrav

Lili Mitrovic said...

Hvala na divnim rečima Tatjana!
Takođe sve najbolje!

Pozdrav

Anonymous said...

Mnogo ti lepo stoji ta sminka! Mozes li mi reci koju si senku koristila na ocima, divna je! Kapica je slatka i lepo ti stoji.
pozdrav, Milena.

Anonymous said...

Sta si u horoskopu?
pozdrav, slatka si

Marija said...

Joj, kapica je kao med i divno ti stoji ;)

Jovana Miljanovic said...

Prelep post, zracis :) Fotke su odlicne!

Tara said...

Bas je slatka kapica :)
Mnogo ti slatko stoji, kao neka devojcica si :)))

Sto se tice cipelica - prelep su, samo se bojim da bi ja na takvoj peti izlomila noge :D

Venoma said...

Prelepa <3 Super izgledas :)

Lili Mitrovic said...

Škorpija.
Pozdrav!

Anonymous said...

Ovaj post je ful, sve je ekstra, kapica ti prelepo stoji, ovako te ja zamisljam, svaki sledeci post treba da ti ide u ovom smeru jer je ovo prelepo...

Sto se tice ovih anonimusa, ne slazem se sa tobom da treba da im odgovoris na ovaj nacin i da sad ti njih prozivas i vredjas jer su i oni tebe, ne treba da se spustas na taj nivo, ali isto tako oni imaju pravo na svoje misljenje jer blog i sluzi za to, e sad na koji nacin ce ga izneti to vec zavisi od samih njih i njihovog osecanja u datom trenutku. Meni se licno kombinacija nije dopala, smatram da brtele od brusa nisu damske a ni lepe za videti kada se nosi top, takodje ove helanke ne idu sa ovakvim cipelama, a onda ceo ovaj sklop ne ide uz bundu. Ok, to se tebi svidja i ja tom postujem, ali ipak tvrdim da jos moras da radis na stilu i kombinacijama, bas zbog ovakvih kombinacija iako su retke, kako bi bila odlicna blogerka.

I da, mislim da mozes da iskljucis opciju anonimnog komentarisanja pa ces sebe postedeti ruznih komentara.

Pozdrav

Lili Mitrovic said...

Hvala!
U pitanju je set iz Sephore, izgleda kao torbica crna mala.
Mogu pogledati detaljnije ako te zanima ili da objavim sliku na fb Amo Lusso profilu?

Lili Mitrovic said...

Udobne su, ali za naše kaldrme malo nezgodne;)
Nisu za dužu nošnju. Al šta ćeš mi žene volimo :)))

Lili Mitrovic said...

Hvala na iscrpnoj modnoj kritici!

Anonymous said...

ok,mislim da znam koja je, hvala ti puno!

Anonymous said...

Veoma si sujetna osoba :/

Unknown said...

Kapica ti je preslatka..Bas ti lijepo stoji :*

Pratim te...

http://mypersonalclosetbysamra.blogspot.com/

Anonymous said...

Hvala ti,mislim da sam shvatila,ali pokusacu da pronadjem tutorijal da ne spalim kosu :)))) Kosa ti je bozanstvena i prosla 2 posta,odusevljena sam ! :****

Anonymous said...

Moram dodati, i olicenje kica ...

Lili Mitrovic said...

Imam frizera koji mi dolazi kući za farbanje samo, ostalo radim sama.
Mogu da ti dam br ako želiš?

Anonymous said...

U potpunosti se slazem sa oba komentara i dodajem da je tipicna devojka bez ukusa koja ima puno novca.

Anonymous said...

Anonimus je sve rekao sto i ja mislim, svaka cast na strpljenu da otkuca komentar.

Aleksandra said...

Prelepa si, da li mozes da mi napises koji karmin imas u prethodnom i ovom postu?
Pozdrav

Lextravagance said...

Awesome hat! Looks great on you! And I adore the shoes as well :)

Lili Mitrovic said...

Sjaj je u pitanju, este lauder impulsive coral 20.
Pozdrav***

Dolce Virginia said...

cUTE HAT¡¡
i love coat¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Estas preciosa¡¡¡
http://dolcevirginia.blogspot.com.es

Anonymous said...

Slazem se!!! Ni meni se nije dopala ona kombinacija!!! Ali podrzavam to sto radis i uz tebe sam!!! Pratim tvoj blog, samo napred!!!!!

Anonymous said...

bas to, puno love nigdi muzike ;D
wanna be zorana , taj fazon. samo sta zorana ima love i stila

Unknown said...

Prelepa si i sve ti lepo stoji. Zasto uopste komentarisati ono sto kazu anonimusi? Zaboravi na to, BRIGA TE

Anonymous said...

The sexcam same goes
for the phone, you're unable to use the Red Brick instead - I laid down the Kokopelli's in the wet
stain and sprayed the square - easy - simple and quick.

Anonymous said...

Mnogo kiceraja

Anonymous said...

Blage veze sa modom nemas

Anonymous said...

Mnogo ti lijepo stoji kapica,prelijepa je i vidi se da je kvalitetna i markirana.Ti si lijepa djevojka pa ti to sve i stoji,medjutim imam zamjerku na nakit,mnogo ga je,jer vec imas lance na toj jakni pa mislim da ti ne treba dodatno nakita,torba mi se jedino ne dopada,zamijenila bih je sa jednostavnijom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...