19 Mar 2012

Budva na pjenu od mora

Sunčanu nedelju sam iskoristila da odem do primorja sa suprugom, i uživam u morskom vazduhu... :)
Posebno zadovoljstvo mi je bilo da vidim sada Budvu i drugim "martovskim" očima.

Ričardova glava je bila prepuna ljudi, tj kafić "Astoria". Jako mi je prijalo toplo sunce posle hladnog zimskog perioda...
Nastavili smo u restoran Porto na obali koji je po preporuci imao zaista najbolji čiz kejk koji sam ikada probala. 

Kako ste vi proveli vikend??
***





Nosila sam:
I was wearing:
Sweater, belt and jeans- ZARA-đžemper, kaiš, farmerke
Sunglasses and bag-LOUIS VUITTON-naočare i torba
Shoes- GUESS-cipele


13 comments:

Ks. said...

Preslatka! :)

dictionaryoffashion said...

Uz pomoc tebe i mi smo videli Budvu "martovskim" ocima :))) Bas deluje mirno...
http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

Hi, it's me, Jelena! said...

Divna! Presladak je dzempercic :)

Dubravka Gadžurić said...

Proleće na moru, divno :)

Tara said...

:))) predivno.

Marina M. said...

Prolece je tu :) prelepo

Midzi said...

divne slike!rado bih sad bila kraj mora!

Anonymous said...

Ovaj čizkejk zaista deluje veoma ukusno! :)

Marija - Victima Perfecta said...

Mmm, more! :) Dzemperak je divan! ;)

Anonymous said...

Koja si ti testerica, sve si zivo probala u Budvu, blago majci s tobom.

Zondra Art said...

Prekrasne fotografije , uživala sam!

Veliki pozdrav Lily!:)

Erna Miletic said...

Nice bag & sunglasses :)
E bas mi fali moja Budva i Astorija na plazi :/

Unknown said...

hahah sad sam videla-ja imam isti post sa istog mesta :)))-bash je divnooo a i ti si :** anitce.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...