23 Mar 2012

Beautiful day

Few days ago I went shopping and came back home with few cool clothing pieces!
Among them are these hat, scarf and jacket from Zara! And to menshion, my i phone got a new mask!
Yesterday was the wedding couples holiday, so I got up very late today and went for a morning coffee at a place near my house.
The sun and the forest fresh air were really refreshing for me...
***
Nedavno sam bila u kupovini i nabavila sam par sjajnih komada!
Među njima su ovaj dvni fuxia sako i šešir sa maramom iz Zare! I samo radi pomena, moj i phone je dobio svoju novu masku! :)
S obzirom da je juče bio praznik mladenaca, ustala sam se jako kasno i otišla na prvu jutarnju kafu sa sestrom do jednog kafića na košutnjaku. Sunce i svež čisti vazduh mi je baš prijao...









I was wearing:
Hat, scarf, jacket, jeans, shirt- ALL ZARA
Boots- UGG
Bag. GUESS

10 comments:

Unknown said...

Super je sako.

Natasa said...

Prelepo, sesir je mnogo sladak !:)

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Sakoić, torba i šešir-fenomenalni!
Jedino mi čizme malo štrče u celoj kombinaciji...

Natasa C. said...

Torba divna! :)))

dictionaryoffashion said...

Pa na ovim fotkama ti se uopste ne vidi stomacic... :))
A sesir je strava i super ti stoji! :))
http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

Tara said...

blejzer otkida :D a sesir oduzima dah

Zondra Art said...

Sve je prekrasno!

Anastasija said...

bas si jedna divna trudnica! Sako je prelep!

Anastasija said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...