28 Mar 2012

3x ZARA

Zara postaje moj modni epi centar ovog meseca!
Svaki put kad uđem u radnju nađem nešto zanimljivo!
Ova nova sezona mi je fenomenalno izvedena u Zari!

Konzumacija novih trendova je jeftina, dostupna i potpuna!
Ovo je moja konzumacija zarinih cipela :)))
Neon žute poptpetice su preudobne, definitivno ih preporučujem!
Baletanke dele istu sudbinu, a krem štiklice su donekle zbogom sa zimom iako su iz nove kolekcije, nisu udobne.

Spodelite sa mnom vašu konzumaciju trendova? Šta ste to pazarili ovih dana??
***











I was wearing:
ZARA shoes,
GOLDEN POINT socks.


11 comments:

Unknown said...

Zute sandale su slatke.

B & W Heaven said...

Fenomenalna konzumacija:)

MaryGlamLady said...

zute su moj favorit.....

fashionmagnolia said...

Zute su najlepse..ali mi se zapravo sve dopadaju.

Anaonheels said...

Sve su slatke!

Ivanasworld said...

zute sandale su divne :-)

branka said...

carapice su med

Ks. said...

Ove lime sa metalnom štiklicom su mi prepredivne, ali kada sam ih probala bile su mi urnebesno neudobne... :/
Šta ću kad imam retardiranu nogu...

Aleksa Marić said...

Super su i carape a i obuce, pogotovo zute cipele!

http://style-trigger.blogspot.com/

hiPop said...

sva tri para su pun pogodak :)

ICA said...

Zute su TOP...Kako su dobre carapice ja ne verujem! :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...