21 Aug 2014

Wear Flowers

Cveće je uvek dobra ideja! Ili da se modno izrazim - flolarni print! :) A zašto? Jer je ono tako romantično i lepo i može odmah popraviti raspoloženje. Ja sam odabrala da ga nosim na haljini i da u njoj uživam u letnjim beogradskim danima. Doduše tog dana je bilo svežije. 

Pišite mi kako vam se dopada kombinacija i vidimo se u sledećem postu! ***


















I was wearing:
Dress - OLI M. (Svetogorska 50)
Sunnies - Armani
Shoes - Blumarine
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kafić - Koffein 2


9 comments:

Jovana Miljanovic said...

Divne su fotke draga :) Ljubim te!

Lili Mitrovic said...

Hvala puno! ***

Anonymous said...

Dali tashnata e original Hermes Birkin? ��

Anonymous said...

Imas one blogove koji su dobri i na koje dolazis da vidis kako treba.E na tvoj blog dolazim da vidim kako ne treba.Poz.

Lili Mitrovic said...

A sta po Vama ovde ne valja?

Lili Mitrovic said...

I da jeste ja bih namerno rekla da nije. Bila original ili ne služi svrsi i uzivam noseći je :)

Unknown said...

Slike su preleeeeepeeeee i mnogo mi se sviđa kako ti stoji podignuta kosa! :D :*

http://thecolorsofshine.blogspot.com/2014/08/please-be-my-mornar.html

Lili Mitrovic said...

Hvala puno!

Anonymous said...

Se složuvam so pogore kažanoto :-)
Ovie kombinacii bi gi nosela 50 godišna žena.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...