26 Aug 2014

Fall season is knocking on our doors

Jesenja sezona nam polako kuca na vrata. A nešto je i zahladnelo u Beogradu. Toliko da sam morala i kožnu jaknu da ogrnem. Ovaj put nosim nešto u čime niste navikli da me gledate. To su kaubojke. Uvek izbegavam nižu obuću jer stalno mislim da su mi noge kratke pa radije biram štiklu. Mada i ove imaju onu skrivenu petu pa su eto prošle kod mene :) Haljina mi se dopala jer je doživljam kao više namensku. Može kroz grad na kafu, na posao jer je dužina prikladna, a i što da ne u provod. Samo se torba i cipele eventualno smenjuju. Grad i posao baletanke, za provod štiklice i spremne ste.  

Ponekad brzi tempo života nam i ne ostavi puno vremena za mnogobrojno presvlačenje u toku dana. I to sve češće. Jel imate takav osećaj? 

P.S. Na kraju posta sam ostavila fotografiju mejk-apa koji sam koristila u par prethodnih postova.

Do sledećeg posta! :)













I was wearing:
Dress Michael Kors,
Jacket and boots - Paradiso (Crown Plaza Hotel),
Bag - Celine

4 comments:

Unknown said...

Prelepe slike! Savršen stil :) ♥

Tamara said...

Prelepa odevna kombinacija i izbor boja, make - up savrsen! :)

www.misstyrafashion.com

Ana Konstantina said...

Kosa i haljina,pun pogodak :)

Lili Mitrovic said...

Hvala ti puno!<3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...