1 Aug 2013

Insta Budva

Ja volim Budvu! Ali baš! :) 

Sada sam po prvi put kao majka u ovom gradu i osećaj je sasvim drugačiji nego ranije. Nema više noćnih izlazaka niti ispijanja koktela po šankovima u starom gradu. Ali prija da se čovek malo odmori i uživa u čarima porodičnog života. To su lepote i ljubavi novih dimenzija. Svet se meni sada okreće oko jedne prelepe male devojčice. Ona mi je najbolja drugarica i saputnik :) Kupamo se, jedemo, spavamo zajedno. 

Do sledećeg posta gde se vidimo uz novu H&M selekciju favorita za avgust. 











I was wearing:

White shorts and shirt from Zara, 
Gold chain from Una Nakit, 
Black bikini from Oysho


8 comments:

elena's blog said...

Vec sam komentarisala na instagramu-prezgodna mama.Dopada mi se ovaj tekst za porodicu i taj nacin zivota.pozz i ugodan odmor

Anonymous said...

Pravac Bruno - videla si, iza Avale je...prelep lounge bar!
I Perla i Hemingvej su divni za kaficu i uzivanje sa cerkicom i muzicem :)
Ako mozete, prosetajte lukom u Tivtu, zaista divna pred zalazak sunca. Lep provod!

Get Sparkly said...

Najdivnija majka medju blogerkama. Zaista nema nieg lepseg nego videti lepu fashion mamu, sa prelepom fashion bebom. <3
http://sparklyget.blogspot.com/

Anonymous said...

Za kupanje je mnogo bolja Pizana nego Ricardova glava,ona mi je vise za ispijanje kafica ili vecericu

Irena Bodonji said...

Prelepa, divan post :)

Unknown said...

Preslatke ste!

http://www.ladiesstreet.rs/

Isidora said...

Obozavam, divna si! :D
xx

Unknown said...

beautiful views
http://robedecocktailpourmariage2013.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...