13 Nov 2014

The scarf

Prošli put smo pričali o vašim favoritima a  danas vam predstavljam jedan od mojih favorita za prošlu nedelju. U pitanju je New Yorker marama. U Beogradu je jako vetrovito ovih dana a obzirom da ne volim da nosim šal, maramu smatram idealnom zamenom. 
Konkretno na ovim slikama obmotala sam je jednom i njen zadnji deo potkačila ručkom od torbe na ramenu kako bih dobila na širini. Njen print je idealan da razbije monotoniju crne boje. 

Slike su nastale na mom putu do frizera gde sam vam snimila i jedan video.
Uskoro vas očekuje par novih na mom youtube kanalu. 

Do sledećeg posta!






I was wearing:
Pink jacket,
New Yorker scarf,
LV bag

Ph by Marija Radosavljevic



5 comments:

la modestie avec le style said...

Obozovam ovakve marame, prelepa je :)

http://lamodestieaveclestyle.blogspot

Anonymous said...

Jako mi je u tvojim postovima ranije nedostajao nakit, sminka i ponekad esarpe, sto sam i pisala u komentarima, pa makar to bilo samo za potrebe slikanja a sada imas sve to i jakooooo si napredovala! Samo napred, odlicno izgleda blog :) Pozz

Ivana Split said...

stvarno je divna marama

Unknown said...

Predivna marama ,

https://corleonka.blogspot.com/

Lili Mitrovic said...

Hvala puno!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...