3 Jul 2014

Summer dress

Leti u presret biram ovu lelujavu laganu haljinu kao predlog za vas kako da se prežive vreli dani. :)
U celom autfitu primetićete par promena, a to su visina potpetice, boja karmina i frizura! Da frizura! :) Rešila sam malo da osvežim izgled kose i prepustila sam se stručnom osoblju u Salonu lepote "Diktat" na Vračaru! Ja sam prezadovoljna rezultatom a čekam i vaše mišljenje! 

Ove nedelje Amo Lusso blog dodelju čak dve nagrade. Za POKLON torbu možete da se prijavite ovde, a za POKLON Chanel minđuša na mom instagram profilu.

***
Summer is here! Light dresses are the thing to go for when the weather is very hot! Trough the whole outfit post you will notice a subtile changes. My hair, the hight of my heels, and the color of the lipstick. 
Yes, my hair! 
I decided to freshen up my hair look and i gave my trust to the professional hands at Beauty saloon "Dikat". I'm very satisfied of the result and I'm waiting for your opinion also!

Till next post ***


















I was wearing:
Roco Barocco dress,
Addicted bracelet,
Drama Queen earings,
Blumarine sandals,
Jimmy Choo flats,


------------------------------------------------------------------------------------------------------------

POKLONI ZA VAS:

Za POKLON torbu možete da se prijavite ovde, a za POKLON Chanel minđuša na mom instagram profilu.


8 comments:

Anonymous said...

Slatka ti, sladak outfit, promene jako pozitivne. Mozda malo nedostaje ona Lili sa komadima garderobe iz butika koje svi mozemo da priustimo, Zara, Massimo itd...

Lili Mitrovic said...

Hvala! Narukvicu i mindjuse moza svako da priusti! A tu si i pokloni od mene za vas! 😀 pozdrav ;)

Anonymous said...

Nisam mislila na aksesoar, nego na komade garderobe :)

Unknown said...

JC baletanke su preslatke.

Ivana Split said...

sviđa mi se outfit u obje varijante i sa niskim i visokim petama...frizura je divna, baš imaš lijepu dugu kosu. Sviđa mi se haljina i dobro se bojom slaže sa torbom.

http://modaodaradosti.blogspot.com/

Lili Mitrovic said...

Oupsss... :)
U sledecem ima Zare :))))

Lili Mitrovic said...

Hvala puno J! ***

Lili Mitrovic said...

Hvala ti puno na na komplimentima! 😀😘
Pozdrav

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...