18 Jul 2013

Salaš 137

Provela sam divno subotnje popodne na Salašu u blizini Novog Sada ovog vikenda.
Ovo vam mesto toplo preporučujem s obzirom da je hrana i atmosfera seoskog turizma predivna. Ostala sam par sati sa porodicom i nisam zažalila nimalo. U produžetku su fotografije sa nekim detljima koje su mi zapali za oko.

Da se osvrnem na danas. Bila sam na slikanju za H&M Srbija, ko me prati na instagramu to već zna!:) Odabrala sam tri outfita sa mojim omiljenim komadima iz letnje kolekcije a i iz predstojeće jesenje.
Radujem se otvaranju ove radnje koja će se desiti uveče 27 jula u T.C. Delta! Devojke, 28.7 pojurite u radnju da ugrabite svoje favorite među prvima! A biće tu i muški deo da obradujete i svoje jače polovine.

Jedan od mojih outfit favorita bićete u mogućnosti da vidite već u sledećm postu...











I was wearing:
Zara skirt,
Burberry flats,
Benneton hat, 
Guess bracelet, 
Bag (thanks to a friend)


25 comments:

Anonymous said...

Ovo je potpun post! :)
Iskreno, pre bih samooo promenila majicu, neku romanticniju.
Baletanke, suknja, boja suknje, sesir, pletenica, tasna, ma sveee mi se svidja kako izgleda na tebi!
Jurim ovu zutu boju, da kupim neku majicu, na bretelice, nigde ne mogu da nadjem :(

Anonymous said...

Planiram uskoro na Salas 137 da odem sa prijateljima, da li ste pravili rezervaciju stola ranije za rucak?

Lili Mitrovic said...

Poželjno je, takodje se i dezerti rezervisu kao i teletina ispod sača. Od dezerata se rezervisu snenokle i koh sa maslinama. Koh je ukusniji ali vec je bio sav rezervisan kad smo mi zvali.

Lep provod;)

Anonymous said...

Tnh dear ;)

Unknown said...

Prelijepa si!!!

shine star said...

Amazing photos ;D

http://closertotheedge1.blogspot.com/

Marija said...

Suknja je predivna! ;)

Tijana said...

Suknja je savrsena, a i torbica je bas zanimljiva:)

Novi post http://itsmetijana.blogspot.com/

Anonymous said...

Premalo slika da bi se kombinacija dozivjela u potpunosti.Jako si sexy na ovoj slici sa golom nogom :-),suknja je super.Torba wanna be Furla candy sa ovim lancima je uzasna...

Anonymous said...

Da,da rezervisem mozda i kolicinu vazduha koju cu podisati??! Ma pali...Natasa Bekvalac im otisla dva puta na rucak tamo i istripovali su da su restoran na sred Menhetna! Snobizam prve vrste

Anonymous said...

Ja htedoh da pitam bas...jel Furla ili je wanna be Furla? :)

Anonymous said...

Oh, oh...evo opet ovih umnica! Zivote! Pa niko tebe ne tera da ides tamo! Ja sam pitala i dobila odgovor koji me zanima! Ako te ne zanima ovo snobovsko mesto sta je javljas?!

Anonymous said...

Da se nadovezem, ne kaze se - podisati, vec - udisati!
Pozz

Anonymous said...

Napisala je da je torba poklon. Sigurno da nece baciti poklon zato sto nije Furla! A samim tim sto je poklon, draza joj je ta nego da kupi Furlu (sto bi mogla sigurno). I ne znam zasto ovo komentarisem, kada i same to znate nego samo cekate nesto sto biste mogli negativno da prokometnarisete.
Lili, divno izgledas! Mene je prva slika odusevila. Stvarno predivna kombinacija i tako se uklapa u okolinu.

Anonymous said...

Like za Desigual suknjice koje se jedva vidi! :)

Anonymous said...

Pa sto ako je poklon?Mora da je nosi?Ja dobijem hiljadu gluposti,zahvalim se i odlozim ih.Ovu tasnu ne bih nosila pa da sam je dobila od kraljice Engleske...

Anonymous said...

Pa sta je lose sto sam pitala jel torba Furla candy?!
Nadam se da ce Lili odgovoriti a ne drveni advokati pozdrav :)

Anonymous said...

Torba nije Furla candy,evo ja cu ti dati odgovor kad vec Lili nece ;-)

marama said...

Здолништето многу убаво ти стои.
Предлог од мене да го извадиш синџирот од чантата, ќе изгледа многу поубаво.

Lili Mitrovic said...

Nije ni poklon kako ste protumacili vec je pozajmljena od bliske prijateljice iz CG i uzeta je u Paradiso radnji u Podgorici, evo specijalno sam je zvala da je pitam. U pitanju je brend Alex Marx.

Anonymous said...

Torba je imitacija Furle,obicni plastikaner,kao i 80% stvari u Paradisu

Anonymous said...

Prvi put cujem...torba je kopija Furle candy gugluj pa ces i sama videti poz

Anonymous said...

Brend Alex Marx??! O cemu ti to?!! Brend ako je i Carpisa i David Jones brand?! Taj Alex Marx je i od njih jeftiniji...znas li ti uopste sta je BREND?!

Anonymous said...

Très jolies photographie

Македонски моден блог said...

Прекрасна палета на бои. Смирените тонови ми се идеални за вакви летни комбинации, а и одлично се вклопени со позадината на фотографиите. :)

Комбинацијата е исто така супер вклопена. Немам замерки овој пат.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...