7 Oct 2012

New in... XYZ, ZARA, CHICCO

Ove nedelje sam išla u šoping sa mojom slatkicom!
Pazarila sam baletanke Burberry, jer sad kako sam mama ređe obuvam visoke štikle:)
Armanijeva torbica je došla kao pravo osveženje - lakovana, ljubičasta i ogromna!
Za Tinu smo svratili u XYZ kids i odabrale par sićušnih preslatkih bebi komada!

Zatim smo svratile do Zare gde sam uzela crnu Peplum haljinu, baletanke sa cirkonima i bodljama plus jednu crnu majcu sa lavom. Tako sam srećna što je ogrlica Una by AMO LUSSO gotova! Nisam se bojala da želim više i bolje dizajnirajući je. Ogrlica je upravo takva luskuzna i bogata!
Uskoro će biti dostupna i za kupiti! Ne mogu da dočakam vaša mišljenja!

***
This week I went shopping with my little princess!
I purchased Burberry flats, because now as a mom, heels are a rare option. 
The Armani bag came as a real refreshment - patent, purple and big.
From Zara I got a peplum dress, flats with cristals and a shirt with a leon.

I'm so happy that finnaly my necklace is finished. It's very luxurous! I was not afraid to dream about bigger and better when I was designing it! Very soon in stock! Can't wait for your opinon!

















6 comments:

ICA said...

Bas dobar shopping..Tinine stvarcice su mu lepse :P

Anonymous said...

Sve je prelepo,baletanke su predobre :)
a uggsice za Valentinu su toliko slatke...:) :* iz NS
Katarina

Anonymous said...

Slazem se.. Bebine stvarcice su mnogo lepse..

Marija - Victima Perfecta said...

Bebine stvarcice su preslatke <3 :D
A kod tvojih mi se svidjaju spiky baletanke i majica sa printom risa :D

dictionaryoffashion said...

DOBRA INVESTICIJA, kao sto bi rekla kupoholicarka u filmu "Ispovest jedne kupoholicarke" !! :)))

http://www.dictionaryoffashion.blogspot.com/

Unknown said...

nice ;-)
xo
read us www.lifestylenotesbyaf.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...