28 Sept 2012

Simple black and white outfit

Pravi je raj ovde na crnogorskom primorju! 
Preko dana more i spa, i gomilu preslatkih Tininih osmeha, a prikveče večerica i šetnja po primorju.
Juče je bilo oblačno i hladnije pa sam iskoristila prilku da se prošetam do zatvorenog tržnjeg centra u Budvi.
Ovde u hotelu sam obišla par radnji koje imaju... Infinity odakle mi je ova nova majca, Paradiso i još par njih. 

Uskoro fotke sa Tininog krstenja! Beba, mama i kuma će biti u belom :)
Pozdrav, do sledećeg posta!
***
It's a paradise here in Montenegro...
Every day sea, spa and many sweet smiles from my dother Tina!
It was a litlle cloudy and cold today so I put on a simple black and white outfit.
Soon, photos from Tina's baptism day! She, me and the godmother will be all in white!















I WAS WEARING:
C'n'C shirt,
Guess jeans,
Dior bag,
Zara flats
Prada sunglasses

5 comments:

Tara said...

Jedva cekam da vidim slike sa krstenja :)))

Jovana Miljanovic said...

Prelepe su fotke, uzivaj :)

Unknown said...

Mnogo su lijepe slike, i meni je ova torba prelijepa. :) http://ivonalovefashion.blogspot.com/

Ivanasdiary said...

Mesto je predivno gde si se slikala, a i torba mi se svidja :))

Isabella | THE PILE OF STYLE said...

kako divno i romanticno

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...