29 Oct 2012

At Belgrade Fashion week

Zbog brojnih obaveza oko moje slatkice, nisam stigla da posvećeno pratim modnu nedelju u Beogradu, ali kod koleginice Julije sa Accademije Del Lusso nisam mogla da ne odem...
Ona je predstavila mušku kolekciju inspirisanu muškim mišićima i narednih par slika su rezultat. Jako originalno!

Dizajneri koji su me najviše oduševili su Mihano Momosa i kolekcija Biljane Tipsarević! Ona je takođe koleginica sa akademije. Rado bih kupila celu njihovu kolekciju!
Ja sam nosila Mango haljinu uz Le Silla potpetice i Elisabetha Franchi jaknu.













I was wearing:
Mango dress,
Le Silla heels,
Elisabetha Franchi jacket.


7 comments:

ICA said...

I ja sam odusevljena Momosom i Biljaninim modelima! Divno si izgledala.. steta sto se nismo srele! :)

Anonymous said...

Super izgledas i kosa ti je prelepa! Puno pozdrava od Maje iz Svedske :)
P.s nadam se da ces se setiti ko je u pitanju :)

l said...

Biljana je fantasticna :)

Unknown said...

Super outfit, jaknica je divna!

A.
FASHION IMPERATIVE
Official Facebook Page

Lili Mitrovic said...

Hvala puno!
Podsetite me, ne mogu da se setim..

Anonymous said...

Minina drugarica sa Banovog brda :) srele smo se pre godinu u Uscu :)

Unknown said...

Dopada mi se, da.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...