30 Jul 2015

Dots by Igor Todorović

Hi my lovelies! I'm in Turkey while writing this post. It's beautiful here and you can follow all up on my Instagram and YouTube channel. 
This combo is a one me and Marija photoshooted a month a go but here it is. The pants and top are from our famous domestic designer Igor Todorovic. Like it? 
See you in next post ;)
***
Ćao drage moje! Ja sam u Turskoj dok pisem ovaj post. Ovde je prelepo! Možete pratiti sve na mom Instagramu i YouTube kanalu. Ovu kombinaciju smo slikali pre mesec dana sa Marijom. Nosim top i pantalone od našeg proslavljenog modnog dizajnera - Igora Todorovića i obožavam ih! Možete ih pazariti u koncept radnju "Supermarket" na uglu Visnjiceve i Strahinjica Bana, sada su na popustu.
Do sledećeg posta ;)









I was wearing:
Igor by Igor Todorović top and bottom,
Miu Miu sunglasses,
Gordana Dimitrijević sandals,
Zara bag.

Photos by Marija Andrić



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...