7 Feb 2015

Oversized & comfy

I'm completely in love with this oversize pieces. When I wear them I feel so comfy and cozy. But just to add a tiny doze of edgy I'm wearing high stilettos. Because everything looks better in them. Tip for all brunettes - these colors are probably the ones that fit you best including me. I feel so great in deep blue and white.
These pieces are all from Distante fashion boutique and you can find their adress bellow post. 

Till next time. xoxo
***
Potpuno sam zaljubljena u over-size komade odeće! Kada ih nosim osećam se tako komforno i opušteno. Ali ja ne bih bila ja kada na sve to ne bih dodala i visoke štikle jer smatram da sve bolje izgleda u njima! I voila, outfit je gotov! 
Još jedan savet za sve brinete koje me prate! Ove boje su verovatno one koje vam pristju najbolje uključujući i mene. Dakle ako imate tamnu kosu i taman ten nositi kraljevsko plavo i belo je pun pogodak. Bar se meni tako čini :) 

Uživajte u postu i ne zaboravite da se prijavite na nagradnu igru povodom Dana zaljubljenih i tako osvojite komplet Cheek by Lisca!





















I was wearing:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

10 comments:

Anonymous said...

Ova e prekrasno! :)

Lili Mitrovic said...

Blagodaram!

Anonymous said...

Ovo je fenomenalno! Bas mi je drago da te vidimo u jednoj ovako opustenoj kombinaciji!

Anonymous said...

Lili pre svega predivna si, obožavam tvoj stil i tebe..
Imam jedno pitanje, da li si u trudnoći dobila strije i šta si koristila kao preentivu ili za uklanjanje posle trudnoće..trenutno sam u drugom stanju i strije su mi noćna mora!! Cmok

Lili Mitrovic said...

Hvala puno!
Nisam dobila strije ali koristilia sam kao preventivu Striet od kuće Šaljićev melem.
Pozdrav

Anonymous said...

Šta si ti u horoskopu a šta ti je muž :)

Anonymous said...

Lili molim tee slikaj za instagram svoju kolekciju parfema..jako me interesuje koje poseduješ..pozdrav

Lili Mitrovic said...

Skorpija -ja, on rak.

Lili Mitrovic said...

Hvala puno!

Ana Konstantina said...

Cipele,bez komentara :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...