20 Feb 2015

50 shades od Grey

50 shades of... Well, you can put at the end of this sentence everything. Depends on how you feel and which kind of message you would like to send.
Christian always says - "Because I'm 50 shades od fu**ed up. I would say 50 shades of Fashion. What would you say? 
I chose a grey outfit but I'm rearly seen in grey, and this is an acception. And that's because the perfect grey dress from serbian designer - Jelena Stefanovic.

Enjoy post. 
***
50 nijansi... Na kraju ovde rečenice zapravo može sve da se stavi. Zavisi od toga kako se osećate i kakvu poruku želite da pošaljete. Kristijan - glavni lik u knjizi kaže -  "Zato što sam pedeset nijansi sj***n"  - Ali iza te rečenice se zapravo krije velika tuga. Kako biste vi završili ovu rečenicu? 
Još sam pod utiskom istoimenog filma koji je nedavno izašao i opredelila sam se za nijanse sive u outfitu. Retko je nosim ali ono što me je oduševilo je ova haljina savršenog kroja koju potpisuje Jelena Stefanović. Pletenica je uvijena oko punđe a ko je čitao knjigu zna zašto ;) 

Uživajte u postu. 













I was wearing:
Suprema fur sweater,
Burak Uyan boots,
Thomas Sabo braceletes and Bvlgari rings.


Hair - Vergaš Academy  (062 1348525)


4 comments:

Unknown said...

WOW! Odlican outfit :)
Ja obozavam sivu boju i bas je cesto nosim kad dodje zima :) Bunda i cizme su fenomenalne!

www.pwincipessa.blogspot.com

bokyca said...

Nisam čitala knjigu i nisam gledala film ali oću kad budem imala vremena :) Tvoja kombinacija je savršena, prava dama! Sviđa mi se punđa sa pletenicom, a torba je fenomenalna! :))

Beehive by B - Jump Around - See the latest post! :)

Anonymous said...

You Are Completely Gorgeous

Kenguri said...

Premoćna torba i krzno!!
http://kenguristyle.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...