12 Jan 2015

Srpska Nova godina or Ortodox New year

New Year or Ortodox New Year. For all of you that are now confused a little explanation - Here in Serbia people fest Ortodox New Year sometimes more than the universal one. Considering that the wheather forcast speaks spring these days i took the freedom to take pictures with bare legs on the snow traces. Ups :) So put on your glam sweater in my case the fur one so just a reminder that is winter, your dress with an interesting print - I got the chess one and my favourite bondage boots :) Happy ortdox New Year! 
***
Dok ovo čitate verovatno ja sam već na skijanju. Ali mislila sam na vas pre toga i slikala sam vam predlog outfita kako da se obučete za veče srpske ili pravoslavne Nove godine. Za sve koji nisu iz Srbije mala informacija - kod nas se to slavi ponekad cak i više od zvanične Nove godine. S obzirom da prognoza govori jezikom proleća ovih dana uzela sam tu slobodu da se slikam bosih nogu na tragovima snega. Ups.🙊 

Dakle omiljeni glam džemper može i slican mom, haljina zanimljivog dezena, ja sam odabrala šah tablu, i nabacila omiljene polučizmice sa tankom štiklom. And we're ready! Srećna Pravoslavna Nova Godina! :) 



















I was wearing:
Burak Uyan bondage boots,
Pearls & Trash dress (Andre Nikolića 1)
Fur sweater - Suprema,
Jewllery - City Fashion
Bag - Thierry Mugler
Hat - Bata Spasojević

Nails: Ivana, Women's Corner
Hair - Vergaš Academy 
Photo and Video - Marija Radosavljević

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...