3 Jan 2015

Best of 2014

Hmm, 2014. je imala šta da kaže.

Januar je bio u znaku preseljenja u novi dom, februar u znaku milanske nedelje mode, a u martu, aprilu i maju je bilo potpuno zatišje. Na blogu me uopšte nije bilo. I žalim zbog toga.  Iz prolećnog sna sam se probudila u junu, koji je protekao u znaku  diplomiranja na Fakultetu za modni dizajn. To je inače druga diploma koju sam donela kući, a u tom mesecu je pala odluka da se vratim blogovanju. Permanentno nadam se. Nije bilo lako navići vas na postove. Ali počeli ste ponovo da mi se vraćate. I hvala vam na tome. U oktobru je  Amo Lusso dao pun gas, a novembar i decembar su premašili sebe. 

Prošlu godinu ću ipak pamtiti najviše po dva trenutaka koji su je obeležili - moja diplomska revija i ideja da se vratim blogovanju u full snazi. Ali, ne zaboravite - bez vas je Amo Lusso ništa a sa vama - sve!

Ove godine želim da sve bude bolje, i za vas i za mene. Da zajedno rastemo. Želim da vas čujem i što većem broju. Želim da čujem vaše sugestije i predloge. A ja ću biti tu da se potrudim da ispunim skoro svaku vašu želju. 

Ono što u Novoj godini želim vama je puno zdravlja , ljubavi i sreće. Ali ono što takođe želim je da zavirite duboko u sebe i zapitate se da li ste zadovoljni. Poslom, vezom, brakom, izgledom... Šta je ono što želite i volite? Odgovori na ova pitanja vas možda iznenade. Ali ono što nikako ne smete da zaboravite je da ste jedinstveni. I ono što treba da vam bude na listi broj jedan ove godine je da zavolite sebe, onakvim kakvim jeste. A ono što ne valja i čim niste zadovljni da to promenite. Nema veće sreće od toga da se bavite onim čime volite i da budete u srećnom braku sa dečicom. Ali svakako svako ima svoju definiciju  sreće. Koja je vaša?

Za kraj, najbolji outfti po vašem izboru u 2014-oj godini plus nagrade na kraju posta.





















No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...