19 Dec 2014

Decembar sunny day

Ovih dana praznična atmosfera u gradu je na najvišem nivou. Šetati Knez Mihailovom ulicom je čarobno, a ja sam ponela haljinu Bate Spasojevića u limun žutoj boji iz aktuelne kolekcije i Amo Lusso kapicu. Decembar je ove godine prijatan i blag, a sunce nas je na tren ugrejalo, pa je to bila odlična prilika da omdah uskočim u moje omiljene čizmice i kožnu jaknu.
Retko ko može da odoli da ne kupi kokice u Knezu, pa ni ja. Ovaj put sam izabrala žute, da mi se slažu uz haljinu ;)

Outfit sam dopunila nakitom City Fashion, a šminkala me je Aleksandra Marković

See you in next post *****


























FASHION VIDEO:

I was wearing:
Bata Spasojevic knit dress,
Pinko jacket,
City Fashion jewellry,
Cesare Paciotti boots
Amo Lusso kittycat beanie (order on amolusso@yahoo.com
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nails by Ivana - Salon "Ženski kutak"
Make up - Aleksandra Marković,
Photo and Video - Marija Radosavljević

7 comments:

Anonymous said...

Savršeno! Kako da naručimo kapicu?

Anonymous said...

Odličan izbor haljine, deluješ mogo vedrije!

bokyca said...

Super je džemper-haljina, boja je odlična! :)

Beehive by B

Anonymous said...

Kapica je prelepa. U kojim sve bojama ima? I kako se porucuje?

Anonymous said...

Kolko kosta kapica i da li saljete i bosnu?

Lili Mitrovic said...

Pisite mi na amolusso@yahoo.com
Saljem

Lili Mitrovic said...

Moze da se naruci putem mejla - amolusso@yahoo.com
Ovaj mode konkretno samo u crnoj, a model bez ušiju u skoro svim bojama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...