20 Dec 2014

Cozy and warm

Pre neki dan sam bila sa prijateljicom do atelja Bate Spasojevića da vidimo šta sve ima i naišla sam na ovaj predivan muški džemper, kome nisam mogla da odolim. Odmah sam zamislila sebe u njemu kako sedim pored kamina, i čitam knjigu dok mi hladne tabane greju vunene čarapice.
Ali, ponela sam ga i u gradu. S obzirom da je decembar ove godine topao, nije mi bilo potrebno ništa više od njega,  jer je džemper tako mekan i topao. Momci žao mi je ali uzela sam poslednji komad iz radnje :) osim ako Bata ne bude raspoložen da napravi za vas još jedan po porudžbini. 

Ugrabila sam i da pazarim neke ukrase kako bi praznična atmosfera u našoj kući bila potpuna, a dole su uslikani i neki predlozi za vas.

Do sledećeg posta!




















Outfit Vlog:


I was wearing:
Bata Spasojević pants,
City Fashion neklace & ring,
Vintage hat,
Givenchy boots.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nails by Ivana - Salon "Ženski kutak"
Make up - Aleksandra Marković,
Photo and Video - Marija Radosavljević

*Radnja ukrasa - Stela, Đure Jakšića 4a

1 comment:

Anonymous said...

Odlicna ideja da muški džemper poneses na zenski nacin. Jako dobra i primenjiva kombinacija!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...