27 Nov 2014

Daily November vlog

U današnjem vlogu možete videti šta sam radila tokom jednog novembarskog dana. Prioritet mi je bio da vratim kosi hidriranost i gipkost jer mi je postala dosta suva na delovima gde ima blanš-a što me je zabrinulo. Ne podnosim lošu i neurednu kosu i zato jako vodim računa o tome. Samo sam jednom u životu imala ekstenzije i skinula sam ih bukvalno nakon dve nedelje. 

Tretman regeneracije kose sam odlucila da uradim u mom komšiluku na Dorćolu. U pitanju je salon Vergaš Academy koji će od sad pa na dalje da se brine o mojoj kosi. Prezadovljna sam tretmanom, i toplo ga preporučujem. U ovom vlogu, Vlada Vergaš - vlasnik salona priča malo više o tome šta pruža tretman, i najbolje od svega je što su rezultati odmah vidljivi. Za sve zainteresovane ovo je tel br - 0604348525, a svako ko se javi i kaze da zakazuje putem Amo Lusso bloga dobice popust.

Ako vas još nešto zanima sa ovog videa, možete me pitati u komentaru dole. 



1 comment:

obat ace maxs said...

just blogwalking.. Nice post and have a nice day :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...