23 Oct 2014

Road Trip to Novi Sad, and Serbia FW

Ostala sam vam dužna za post o Serbia FW-u. Danas sa vama delim par fotogarfija koje sam napravila telefonom tokom mog boravka u Novom Sadu. Izdvojila bih i modele koji su ostavili najveći utisak na mene i našli se na mojoj listi želja. 

U sledećem postu pišem vam kako je bilo na reviji studenata i diplomaca, na kojoj sam ja učestvovala, na otvaranju Perwoll Belgrade Fashion Week
Hvala svima koji ste došli da me podržite! A hvala i svima vama koji ste mi slali poruke podrške. *****






 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------












ANDREA DOGARU (Romanija)








3 comments:

Unknown said...

Marijine crne haljine su neverovatno lepe :) Lep post :)
http://lamiastoria018.blogspot.com/

la modestie avec le style said...

Prelepo :)

http://lamodestieaveclestyle.blogspot.com/

Ivana Split said...

slatkica<3

divan izbor kreacija, mislim da bih ih svaka žena mogla lako poželjeti....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...