18 Oct 2014

Butterflies

Prvo čime bih započela ovaj post je da sam jako srećna što je puno vas pokazalo interesovanje da prisutstvuje reviji studenata i diplomaca na Perwoll Fashion Week-u, gde ću i ja kao diplomac Accademije Del Lusso prikazati mini kolekciju od 5 modela. U sredu, 15.10 izlagala sam dva modela u okviru izložbe diplomaca u prostorijama mog fakulteta, a u sledećm postu ću reći malo više o tome. 
Svi oni koji su možda propustili da mi pišu kako bi dobili pozivnicu  to možete učiniti putem mejla - amolusso@yahoo.com. Uzbuđenje pred reviju raste i leptirići mi igraju u stomaku. :)

Leptirići su prisutni i u današnjem outfitu a pojavljuju se u obliku printa na preudobnom duksu - Pearls & Trash. Suknja je iz novo-otvorenog butika u Svetogorskoj - OLI M a cipele su Nine West. 

Do sledećeg posta!












I was wearing:
Pearls & Trash sweater,
OLI M. skirt,
Chrome hearts sunglasses,
Nine west shoes
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Make up - Aleksandra Marković (063 800 16 12),
Photos: Thanks to Aleksandra Milošević: (060 03 01 604), aleksandramilosevicbps@gmail.com

3 comments:

Anonymous said...

Pa ovo je prelepo!
Jedva cekam da dodjem na tvoju reviju!

Anonymous said...

Lili, videla sam te na sfw, mnogo si slatka bila. :) Nadam se i da ce tvoja revija proci super, puno srece!!! :* Kaca

Tinkerbell of Laka said...

Divan outfit :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...