24 Sept 2014

Welcome Harper's Bazaar Serbia

Srbija je dobila i svoje izdanje prestižnog časopisa Harper's Bazaar! Prisutstvovala sam zabavi koju je časopis organizovao u čast ovog prestižnog mesečnika koji već 147 godina osvaja prepoznatljivim stilom pomerajući granice vizuelnog. U vazduhu su se osećali uzbuđenost i ponos gostiju. Jer Harper's Bazaar nije mala stvaar. Prvi primerak sam kupila 22-og ujutru i prelistala sam ga uz prvu jutarnju kafu. I dopada mi se. Izdvaja se. Jer slavi ženu, damu, prefinjenost i luksuz. Voli visoku modu a posebno sam uživala čitajući rubriku Život sa Stilom. Nezaboravne i nepogrešive ikone stila by Carine Roitfeld su zaita i nepogrešivo izabrane. A ja izdvajam Joan Smalls, Cindy Craford i Monicu Belucci :)

Za sam događaj sam se opredelila na haljinu u potpisu Verice Rakočević. Sirova svila sa prišivenim sitnim listićima zlatne boje, teksas jakna i klač u crvenoj boji su po meni bile savršeno rešenje da ispratim dress code sa pozivnice - fashionably chic.











I was wearing:
DVF clutch, Distante store,
Kocca denim jacket,
Zara shoes,
Neklace (by me)
Make up - Sladjana (063 811 699 7)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Photos: Thanks to FOTON PLUS



3 comments:

Anonymous said...

Svetska, a nasa ;) Pozz

Jovana Miljanovic said...

Divna :)

Unknown said...

Divna kombinacija :)
http://lamiastoria018.blogspot.com/2014/09/karirano-kao-i-uvek.html?spref=fb

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...