26 Sept 2014

Bijoux de Ines Janković

Ove jeseni  mislim da neću izlaziti iz kombinacija roze i boje višnje i sve to upareno sa zlatnim nakitom. Potpuno sam se pronašla u te dve boje a i u modelima Ines Janković. Trentno za mene ne postoji savršeniji  nakit od njenog. Nosila bih po jedan komad svaki dan. Inače lično smatram da dobar asesoar umnogome može učiniti za svačiji stajling. Majca i suknja su takođe u potpisu Ines Atelier a šminku mi je radila moja draga Aleksandra Marković.



















I was wearing:
Ines Janković jewelry,
Ines Atelier skirt and shirt,
Blumarine shoes,
H&M bag.
Make up - Aleksandra Marković (063 800 16 12)

Photos -  Marija Radosavljević

8 comments:

Jovana Miljanovic said...

Da, Ines jako lepo radi! Svidja mi se!

Lili Mitrovic said...

😀

Anonymous said...

Odusevila sam se dok ne ugledah cipele :/

Unknown said...

Savrsena suknja, dopada nam se sto si cipelama razbila bordo boju i sto je sve jedna lepa celina. Sve pohvale za izgled!!!
http://lamiastoria018.blogspot.com/2014/09/da-li-je-facebook-unistio-udvaranje-i.html

Anonymous said...

Ines je odlicna! Savrsene krojeve ima za mrsavice! Odlicno ti sve stoji! Sminka predobra!
Samo mala sugestija...slazem se sa prethodnim komentarom da su mogle neke polucizmice ili cipele mnogo modernije i bolje uklopive uz ovo da se iskoriste.
Pozz

la modestie avec le style said...

Prelepa :) stajling perfektan.

http://lamodestieaveclestyle.blogspot.com/

Ivanasworld said...

Ines ima predivan nakit :)

mmakius said...

Los izbor cipela na takvu suknju i majicu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...