23 Jul 2014

Rixos Lares Turkey

Turska je po meni destinacija za svaku preporuku! Vreme nije pretoplo, more je divno i toplo za kupanje, usluga odlična! 

S obzirom da je porodični odmor u pitanju nisam želela da previše opterećujem supruga da me slika, ali evo uspela sam jedan outfit da dokumentujem :) 

Uživajte i delite i vaše utiske sa letovanja. 
Pozdravljam vas, vidimo se u Beogradu!
















I was wearing:
H&M skirt,
Zara shirt, 
Chanel flats,
Louis Vuitton bag, 
Antonija Ristovska bracelet & neklace

14 comments:

Anonymous said...

Za leto i jednu mladu zenu, mnogo tamno. Svaki komad je odlican ali daj malo vedrine unesi :D Esarpa, majica makar u drugoj boji, nakit neki veselih tonova.

Anonymous said...

"S obzirom" , ne "sa obzirom".

I am A Love Addict said...

Love your skirt

>>>WIN £50 giftcard to spend at Sugarhillboutique.com<<<
>>>WIN OASAP Romper/Playsuit<<<

Anonymous said...

je li su original baletanke i gde si ih kupila?hvala

Anonymous said...

Zasto brises komentare?
Zasto odgovaras samo na pohvale?
Hvala.

Anonymous said...

Lili, koliko si visoka?

Lili Mitrovic said...

Sve je original. U Turskoj sam uzela espadrile chanel repliku jedino jer nisam mogla da docekam Italiju ili Francusku da ih kupim. I super udobne su!

Samo eto nisam objavila slike kutija, kesa i računa ostalih stvari a mogu. Chanel baletanke i torba su mi poklon od majke.

Pozdrav i uskoro se vidimo u Choies nagradnoj igri!

Lili Mitrovic said...

1.70m

Lili Mitrovic said...

Slažem se za ešarpu, i da, fali boje kad bolje pogledam. Ali jednostvno čovek kad je na putu dosta stvari i ne ponese pa outfiti nisu u punom sjaju :) Mada sam se lepo osecala u crnom jer sam proteklih par meseci skroz izasla iz te boje.

Puno pozdrav i hvala na sugestiji

Lili Mitrovic said...

Da jesu, kupljeni su u Italiji. Poklon od majke.

Lili Mitrovic said...

Uvrede uvek sklonim. A kontruktivne kritike su uvek dobrodosli.

Nema na cemu. Pozdrav

Lili Mitrovic said...

Ispravljeno ;)

Buca said...

Videla sam te u Maksiju u Jovanovoj, tebe i ćerkicu. Zaista si lepa devojka i ljupka, mada sam prvo primetila preslatku malecku:) Sviđa mi se što češće postuješ:)

Ivana Split said...

jako elegantno i bezvremenski!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...